امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

لیائی: مهمترین هدف در شبکه پستی کشور “خدمت رسانی شایسته به مردم” است

مدیرعامل شرکت ملی پست ارتقای سطح خدمت رسانی را از مهمترین اهداف شبکه پستی کشور برشمرد.

به گزارش فراسو به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، مراسم معارفه محسن بخشی سرپرست جدید پست استان مازندران ظهر امروز با حضور محمود لیائی و حسن عمیدی برگزار شد .
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه ارتقای سطح خدمت رسانی مهمترین هدف در شبکه پستی کشور است بر تلاش مضاعف و همراهی و همفکری همه مدیران و کارکنان در تحقق این امر تاکید کرد.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حسین کرمی مدیرکل سابق پست استان مازندران ، از سرپرست جدید پست این استان به جهت قبول این مسئولیت و همچنین خدمات قابل قبول و مطلوب به عنوان مدیرکل پست استان های  البرز و قزوین تقدیر کرد.
لیائی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیتهای مغفول، خواستار تلاش مضاعف در ارتقای جایگاه پست استان مازندران شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در پایان ابراز امیدواری کرد تا سرپرست جدید با شناخت ظرفیتهای موجود دربین کارکنان و توان وتخصص خود گامهای موثری در دوران مدیریت خویش بردارد.
مدیرکل دفتر مدیرعامل ،امور استانها و ارتباطات شرکت ملی پست نیز که با سفر به مازندران به نمایندگی از مدیرعامل در این آیین حضور  داشت با گرامیداشت یاد و خاطره کارکنانی که د راثر ابتلا به کرونا جان خود را از  دست دادند از خدمات مدیریت سابق پست استان مازندران و همه کارکنان تقدیر کرد.
حسن عمیدی با اشاره به توان تخصصی و تجربه سرپرست جدید استان ابراز امیدواری کرد :« استان مازندران در مدتی کوتاه از  لحاظ کیفیت، درآمد و خدمت رسانی به مردم در جایگاه نخست قرار گیرد.»
سرپرست جدید پست استان مازندران در این مراسم با تشریح اقدامات آتی، برپیگیری طرح متناسب سازی هزینه و درآمد در پست مازندران به عنوان اولویت اشاره کرد.
بخشی با بیان اینکه شیوع کرونا زمینه توسعه فعالیت‌های پستی را فراهم کرده است، افزود: « با نگاهی برنامه‌ریزی شده و منطقی طرح توسعه فعالیت پستی را در دستور کار خویش قرار می‌دهم تا زمینه رضایت مندی مردم از خدمات پستی فراهم شود.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kxKinZ