امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سال نو و فصل جدید عملیات پستی

اکنون که دنیا محصور ابعاد تازه ای از فناوری شده و مدلهای پیش رو همچون بعد سوم اینترنت و متاورس می تواند رنگ دیگری به زندگی اجتماعی بدهد شبکه تاثیرگذار پستی در جوامع باید هم راستا با این شرایط پیش رود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد رحیمی معاون دفتر ارتباطات و اماکن تاریخی این شرکت یادداشتی تحت عنوان «سال نو و فصل جدید عملیات پستی» نگاشته و در روزنامه جهان اقتصاد به چاپ رسیده است که شرح آن در زیر آمده است.
شرکت ملی پست همواره به منظور ایجاد الگوی مناسب در خدمت رسانی و همچنین ارائه خدمات گسترده پستی سعی دارد تا با استفاده از ایده ها و ابزار نوین بتواند در این مسیر سرآمد باشد.
گذر از دوران پستی سنتی اکنون به یک ضرورت تبدیل شده است، چیزی که در کشورهای توسعه یافته بیشتر شاهد آن هستیم و اثرات آن را در سرعت خدمات اجتماعی می بینیم.
شبکه قدیمی و عظیم پستی ایران اکنون فصلی نوین پیش رو دارد و گام های بلندی برای ورود به آن برداشته است فصلی که عملیات پستی را مبتنی بر فناوری های نوین و برنامه ریزی توسعه یافته می کند.
در فصل جدید شبکه پست، وسعت خدمت‌رسانی به همراه سرعت و کیفیت ارکان اصلی آن است تا بتواند در افزایش خدمات اجتماعی و کاهش آسیب ها از جمله آلودگی هوا، صرف انرژی، اعتماد سازی و اجتماعی گام های موثری بردارد.

اکنون که دنیا محصور ابعاد تازه ای از فن آوری شده و مدل های پیش رو همچون بعد سوم اینترنت و متاورس می تواند رنگ دیگری به زندگی اجتماعی بدهد شبکه تاثیرگذار پستی در جوامع باید هم راستا باین شرایط پیش رود.

شبکه پستی اکنون تنها یک کانون حمل و نقل نیست بلکه به یک نرم افزار بسیار قوی و با ظرفیت گسترده تبدیل شده است که می تواند نقطه عطف خدمات شرکت ها و دستگاه های اجرایی از یک طرف و مردم جامعه از طرف دیگر باشد.
در فصل جدید پستی به یک الگوریتم تازه و نوین می رسیم که با هم افزایی خدمات و فرصت های بین بخشی می توان رفاه بیشتر ایجاد نمود و آسیب‌های اجتماعی را به شکل اثرگذاری کاهش داد.
ورود گسترده‌تر به بخش های اقتصادی و کسب و کار، سلامت و بهداشت، فرهنگ و هنر و سایر حوزه ها در ظرفیت فصل جدید پستی ملموس است.
در شبکه عظیم پیش رو از یک سو اعتماد اجتماعی و از دیگر سو خدمات متنوع دو حلقه بزرگ یک جریان زندگی نوین اجتماعی است.
ترکیب توسعه سرمایه های اجتماعی و انسانی و فناوری‌های توسعه یافته تر به همراه بهره وری و ایجاد مدل های نرم افزاری جدید بی شک فصل پیش رو را در شبکه پستی بسیار هیجان انگیز و پرتحرک خواهد کرد.
امیدواریم آغاز سال جدید شروعی بر ورود سریع به این فصل جدید پستی باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/muwRAo