امروز یکشنبه، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

حضور بیمه ملت در نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نمایشگاه دستاوردهای ۱۸۰ روزه وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰، با حضور وزیر رفاه افتتاح شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‎‌عمومی بیمه ملت؛ نمایشگاه دستاوردهای ۱۸۰ روزه وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت و جمعی از مدیران کشوری افتتاح شد.

بنا بر این گزارش؛ در این نمایشگاه؛ اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه هوشاسا، محصول نوین بیمه‌ای و از دستاوردهای ۶ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ بیمه ملت، مبتنی بر اینترنت اشیا که با مشارکت و همکاری شرکت بیمه ملت و شرکت لینکپ طراحی شده است؛ ارائه می‌شود. همچنین خرید این محصول و سایر محصولات بیمه‌ای با استفاده از هوده‌کارت از شرکت بیمه ملت امکان‌پذیر است. بیمه شخص ثالث دوچرخه‌سواران نیز از دیگر محصولات نوین بیمه ملت که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، بیمه ملت با ارائه تخفیفات ۳۵ درصدی بیمه‌های آتش‌سوزی، حوادث انفرادی، مسئولیت و بدنه خودرو و نیز ارائه بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه در اقساط ۶ تا ۱۰ ماهه؛ برای سازمان‌های زیرمجموعه وزارت مردم پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ این نمایشگاه با رویکرد تبیین دستاوردها و خدمات ۶ ماه پایانی سال ۱۴۰۰، بررسی چالش‌ها، معرفی اهداف و برنامه‌های آتی و واکاوی و آسیب‌شناسی اهداف و چشم‌انداز پیش‌رو به مدت دو هفته در مرکز نمایشگاه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود. برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست‌های مطبوعاتی معاونان و مدیران وزارتخانه، رویدادها، تورهای رسانه‌ای و… از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ بیمه ملت در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم در مرکز نمایشگاه‌های وزارت مردم واقع در ساختمان مرکزی، خیابان آزادی، با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه از ۷ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری از ساعت ۸ صبح لغایت ساعت ۲۰ حضور می‌یابد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/QOQKey