امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جواد فلاح خبر داد؛ شیشه جام هفته آینده روی تابلوی بورس کالا

مدیر توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با اعلام خبر راه اندازی معاملات گواهی سپرده شیشه در بورس کالا از هفته آینده گفت: شیشه ای که قرار است در بورس عرضه و مورد معامله قرار گیرد، شیشه جام یا به اصطلاح مسطح است که عمدتا که در صنایع ساختمانی و خودروسازی برای ساخت پنجره ها و نمای ساختمان استفاده می شود.

به گزارش فراسو، جواد فلاح گفت: در این مدل معاملاتی که شبیه مدل معاملاتی سیمان به صورت حراج تک قیمتی خواهد بود، قرار است انواع شیشه توسط ۱۰ شرکت تولیدکننده که پذیرش شده اند از روز دوشنبه هفته آینده (۲۳ اسفند ماه) بر تابلوی بورس کالا عرضه شود. بنابراین از این پس هر هفته در روزهای دوشنبه و از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۳.۳۰ خریداران قادرند سفارش های خرید خود را وارد و راس ساعت   ۱۳:۳۰ معاملات ثبت و نهایی خواهد شد.

به گفته فلاح، خریداران با همان کد سهامداری خود که از طریق آن در بازار سرمایه فعال بوده و خرید و فروش سهام انجام می دهند می توانند نسبت به خرید شیشه اقدام کنند و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

متقاضیان خرید می‌توانند در دوره‌های رایگان آموزشی که به صورت آنلاین توسط بورس برگزار می‌شود شرکت کنند. برای این منظور متقاضیان می‌توانند روزهای شنبه و یکشنبه هفته آیند ساعت ۱۴ با کلیک بر روی لینک https://lmsac.ime.co.ir/rjdka۷bj۷۳q۹ و انتخاب گزینه مهمان (guest) و وارد کردن نام و نام خانوادگی وارد کلاس در بستر Adobe Connect شوند. متقاضیان شرکت در دوره آموزشی در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکل برای ورود به کلاس می‌توانند با شماره‌های ۱۴-۰۲۱۸۵۶۴۴۰۱۳ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/P0YNwW