امروز یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳

بیمه ملت در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تعطیل نیست

شعب، نمایندگان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه‌ملت و مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت بیمه‌های خودرویی در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعال و پاسخ‌گوی مشتریان و بیمه‌گزاران هستند.

به گزارش  فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، نظر به تأمین رفاه بیمه‌گزاران در نوروز ۱۴۰۱ «مراکز دریافت اسناد خسارت خودرویی منتخب بیمه‌ملت» به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران و پشتیبانی از آنان در هنگام نیاز، خدمات خود را به مراجعان و زیان‌دیدگان ارائه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان بیمه ملت نیز در سراسر کشور بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در تعطیلات نوروز همراه بیمه‌گزاران بوده و آماده خدمت‌رسانی به آنان هستند.

همچنین، مرکز ارتباطات بیمه‌ملت در تعطیلات نوروز نیز همچون سال‌های گذشته، با شماره تماس ۸۵۳۳۳-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به مشتریان است. این مرکز در تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۲  فعال بوده و کلیه مشتریان (زیان‌دیدگان، مقصران و بیمه‌گزاران) می‌توانند برای تسریع در دریافت اطلاعات مربوط به چگونگی و زمان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت و نمایندگی‌های مربوط با مرکز ارتباطات بیمه‌ملت تماس بگیرند.

مشخصات مراکز کشیک فعال دریافت اسناد خسارت خودرویی در سراسر کشور، شعب بیمه‌ملت و نمایندگان صدور منتخب برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را می‌توانید با استفاده از لینک‌ زیر مشاهده کنید:

کشیک نوروز ۱۴۰۱ نمایندگان حقیقی

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – مراکز خسارت 

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – شعب بیمه ملت

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – شعبه غرب تهران

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – مجتمع مرکزی تهران

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – واحد درمان

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – کارشناسان ستادی واحد درمان

کشیک نوروز ۱۴۰۱ – اداره‌های مدیریت خودرو (ستادی)

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cgYF6F