امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بستنی جهرمی اولین و قدیمی‌ترین بستنی فروشی فعال در تهران

بستنی حهرمی یکی از باسابقه ترین ها در عرصه تولید بستنی در خیابان شاپور تهران می باشد که در این مطلب به بررسی این صنعت خوشمزه میپردازیم.

به گزارش خبرنگار فراسو، بستنی جهرمی اولین و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران است که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده می پردازد. این بستنی فروشی ۴۰ سال است که به تولید معجون اشتغال دارد.

هاشم جهرمی صاحب برند جهرمی گفت : فالوده سنتی و اصیل شیرازی به صورت خرد شده تهیه میگردد اما در تهران این محصول به صورت رشته رشته مورد پسند قرار گرفته است که ما نیز آن را به صورت رشته رشته تولید میکنیم.

وی در ادامه افزود: ما با نوآوری های خاص خود فالوده را در طعم های زعفرانی، توت‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید کردیم که روز به روز مورد استقبال بسیار بالایی قرار گرفته است.

جهرمی ادامه داد: ما بستنی سنتی مخصوص خود را با پسته، گردو و تکه های موز و قطعات خامه تهیه میکنیم که این محصول ثبت اختراع نیز شده است.

وی افزود: ما در جدیدترین محصول خود که فالوده معجون نام دارد سعی داشتیم تا یک نوآوری جدید را به ارمغان آوریم که این معجون یک طعم خاص و متفاوت را برای پسند همه ذائقه ها ایجاد نماید.

در ادامه علیرضا جهرمی افزود: بنده نسل سوم از فالوده وبستنی‌فروشی جهرمی هستم که نزدیک به صد سال است مجموعه ما در حال فعالیت می باشد.

وی افزود: ما در طی ماه گذشته قرارداد فرانچایز و برندینگ را با مجموعه گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری منعقد کردیم و علاقمندان به محصولات و کسب و کار  ما می‌توانند با گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری(babakbakhtiari@) تماس حاصل فرمایند و درخواست نمایندگی دهند که پس از مذاکره فی‌مابین، این محصول را به شهرها یا کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم.

جهرمی ادامه داد: این محصول قدیمی به عنوان سوغات تهران و در کنار آن تجربه و سابقه ما در تولید، می‌تواند به عنوان یک خوراکی جذاب و با طعم خاص برای تمامی افراد و در هر رده سنی مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: همچنین، محصولات ما به دلیل ترکیبات خاص و بدون مواد افزودنی، برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می‌باشد.

جهرمی در پایان اشاره کرد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، میزان فروش ما نیز کاهش پیدا کرده، که به همین سبب ترفندی اندیشه کرده‌ایم تا مشتریان با تماس تلفنی و یا از طریق jahroumi1926@ و بدون مراجعه حضوری بتوانند از محصولات ما استفاده نمایند و محصولات جهرمی به تمامی نقاط تهران ارسال دارد.

آدرس بستنی جهرمی: خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک ۵۸۶، فالوده بستنی جهرمی

بستنی فروشی جهرمی را در آدرس های ذیل جست و جو نمایید و از محصولات شگفت انگیز این برند معتبر غافل نشوید.

@jahroumi1926 @babakbakhtiari

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nG46Sc