امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باجه‌‌های عصر و کشیک نوروزی شعب منتخب بانک مسکن فعال شد

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن، جزییات تدابیر ویژه خدمات‌دهی بانک در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، سید محسن فاضلیان با اشاره به لزوم دایر بودن شعب منتخب بانک برای ارایه خدمات به مشتریان در ساعات عصر روزهای پایانی سال و نیز عید نوروز، گفت: بانک مسکن در راستای ارایه خدمات مطلوب و بی‌وقفه به مشتریان، دو طرح راه اندازی باجه عصر و همچنین شعب کشیک را تصویب و اجرایی کرده‌ است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن درباره سازوکار راه‌اندازی باجه عصر گفت: مدیریت‌های شعب مناطق و استان‌ها، با توجه به اطلاعیه‌های استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا پیرامون وضعیت هر شهر و ضوابط آن و نیز در هماهنگی لازم با کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان می‌توانند از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۸ اسفند سال ۱۴۰۰، نسبت به برقراری باجه عصر حداکثر به مدت ۲ ساعت در روز (به جز روزهای پنج‌شنبه) اقدام کنند.

وی افزود: لازم است تا شعبه مستقل مرکزی تهران نیز (با لحاظ و رعایت مفاد اطلاعیه‌های مراجع مذکور) نسبت به برقراری باجه عصر مطابق شرایط فوق اقدام کند.

فاضلیان درباره شعب کشیک بانک مسکن در روزهای عید نوروز گفت: در صورت عادی بودن شرایط با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا (استانی)، تعدادی از شعب بانک از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ سوم و چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر شعبه مستقل مرکزی تهران، هر یک از مدیریت‌های شعب استان‌ها و مناطق، لازم است نسبت به برقراری کشیک در حداکثر ۳ شعبه اقدام کنند.

به گزارش هیبنا، اسامی شعب کشیک دراستان‌ها و مناطق، از طریق وب سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir، بخش اطلاعیه ها، دردسترس مشتریان قرار دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/uBm0wX