امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

ایرانسل برند پیشتاز ایران شد

ایرانسل به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، لوح و تندیس برند پیشتاز بازار ایران را دریافت کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، از اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به‌عنوان برند پیشتاز بازار ایران در سال ۱۴۰۰، با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

آیین پایانی این جشنواره، عصر شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰، با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتی ایران، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، لوح و تندیس برند پیشتاز ایران، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت که دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

در ارزیابی‌های انجام شده در این جشنواره، ۱۰۰ برند پیشتاز بازار ایران در حوزه‌های مختلف شناسایی شدند و در آیین پایانی، از ۲۰ برند برتر از میان این ۱۰۰ برند، به صورت ویژه و با اهدای لوح و تندیس، تقدیر شد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، یکی از معتبرترین رخدادها و جوایز کشور است که در عرصۀ تجلیل از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی برگزار می‌شود. این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز و تلاش کرده تا احترام به صنعتگر ایرانی و ثروت‌آفرینی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مشاور عالی رئیس‌جمهور، رئیس‌کل بانک مرکزی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمسیون‌های صنایع و معادن، انرژی و برنامه و بودجه در ادوار مختلف این جشنواره، از یک سو و استقبال سازمان‌ها از آن از سوی دیگر، نشان از جایگاه ویژۀ این مراسم دارد.

از جمله محورهای برگزاری این جشنواره، می‌توان به انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز در عرصه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکت‌های پیشتاز در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی تاثیرگذار در عرصه‌های کسب‌وکار در ایران، انتخاب و معرفی استارتاپ‌های پیشرو در عرصۀ صنعت و تجارت، انتخاب و معرفی مدیران تاثیرگذار در عرصۀ کسب‌وکار و تولید ملی و انتخاب و معرفی یکصد برند پیشتاز ایران اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yML08O