امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

پوشش ۴۶ درصدی بیمه تامین اجتماعی استان کرمان

حسن خانلو، قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه پوشش بیمه تامین اجتماعی استان کرمان ۴۶درصد است گفت: حدود یک میلیون و ۵۰۰ نفر در استان کرمان از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند.

به گزارش فراسو به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جبیب ا… حسن خانلو قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه شیخ شعاعی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی کرمان ضمن گرامیداشت دهه فجر افزود:  باید به دنبال ان باشیم که برای کسانی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و توان مالی ندارند؛ برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک صندوق بین نسلی و درآمد هزینه ای است گفت: ضریب پشتیبانی بیمه در سطح کشور  ۴.۶ درصد است.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پیاده سازی اصل ۲۹ قانون اساسی در حوزه تامین اجتماعی افزود: باید به گونه ای عمل شود که همه افراد جامعه از بیمه تامین اجتماعی بهره مند شوند.
حسن خانلو با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی تامین اجتماعی در حوزه بیمه ای است گفت: سازمان تامین اجتماعی اگر بخواهد هویت خود را و منافع جمعیت هدف خود را حفظ کند و این پوشش بیمه ای را گسترش دهد‌؛ باید در این زمینه برنامه ریزی مدون داشته باشد .
وی با اشاره به اینکه بهترین سهام ما در شستا نوعی کارساز شد که بتواند از محل سودش حق بیمه دهد خاطرنشان کرد: سود این سهام باید به نفع مردم تمام شود.

محمود شیخ شعاعی، مدیرکل جدید تامین اجتماعی کرمان با اشاره به اینکه سه اصل مهم عدالت، تحول و اعتماد باید سرلوحه اقدامات در این سازمان قرار گیرد گفت: برای ایجاد تحول باید به وضعیت موجود نگاه کرد و از سرمایه انسانی به طور صحیح و با حداکثر بهره بری استفاده کنیم.

شیخ شعاعی با اشاره به اینکه عدالت را به معنای واقعی باید اجرایی کنیم خاطرنشان کرد: امروز مسئول و رئیسی را می خواهیم که عدالت را با شفافیت همراه کند.
وی بیان داشت: امیدوارم با کار جهادی و انقلابی که مد نظر مقام رهبری است در راستای اهداف سازمان گام برداریم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/fMxjYW