امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

پنجمین کارسوق “بازاریابی دیجیتال” به میزبانی پست فارس برگزار شد

پنجمین کارسوق «بازاریابی دیجیتال» به میزبانی پست استان فارس و با همکاری شرکت «توسعه و مدیریت پارسین زرین» برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از وابط عمومی شرکت ملی پست، پنجمین کارسوق بازاریابی دیجیتال توسط شرکت توسعه و مدیریت پارسین زرین از شرکت های شتابدهنده و دانش بنیان استان فارس عصرروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در پست استان فارس و با حضور مدیران، معاونین و کارشناسان بازاریابی شبکه پستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
محمدمهدی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت پارسین زرین به عنوان مدرس این دوره ضمن توضیح در خصوص تولید محتوا و بازاریابی محتوایی و نقش آن در تجارت الکترونیک و موفقیت کسب و کارها، تشکیل تیم های بازاریابی متشکل از متخصصان حوزه های برنامه نویسی و برنامه ریزی در راستای توسعه تجارت الکترونیک را موثر دانست.
بر اساس گفته های عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری پست، در برنامه ی کارسوق های تجارت الکترونیک پنج استان داوطلب و تیم هایی را برای آموزش دوره های تجارت الکترونیک و دیجتال مارکتینگ معرفی کرده که این دوره آخرین کارسوق از طرحی  بود که در سرویس شتابدهی پست تعریف شده است.
وی هدف از برگزاری این کارسوق ها را آشنایی مدیران و کارکنان با مفاهیم جدید دیجیتال مارکتینگ و توسعه کسب و کارهای پستی مبتنی بر تجارت الکترونیک دانست.
محمدرضا قادری، آمادگی جهت برگزاری دوره ها برای سایر کسب و کارها توسط شرکت ملی پست با کمک تیم های همکار را از دیگر مزایای برگزاری این کارسوق ها خواند.
گفتنی است پیش از این نیز تعداد چهار کارسوق بازاریابی دیجیتال پیش به میزبانی پست استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، گیلان و سیستان وبلوچستان توسط  مدرسینی از شرکت های دانش بنیان در این استانها برگزار شده بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/X6wp7T