امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

“نیروی انسانی” ارزشمندترین دارایی پست است

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت ملی پست در بازدید از پست هرمزگان، «نیروی انسانی» را ارزشمندترین دارایی پست خواند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد محسنی ضمن بازدید از واحد‌های اجرایی و ستادی پست استان هرمزگان از زحمات تیم مدیریتی و کارکنان پست به ویژه در شرایط سخت کرونایی و افزایش حجم کار قدردانی کرد.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت ملی پست با تشریح سیاست ها و اقدامات رفاهی که در راستای بهبود وضعیت معیشت و استخدامی برای کارکنان انجام شده است، از اصلاح ساختار سازمانی واحد‌های ستادی و اجرایی نام برد.
وی با اشاره به تامین زیرساخت های پستی و مکانیزاسیون سیستم های تجزیه و مبادلات و نوسازی ناوگان حمل و نقل از پیگیری اعتبارات مورد نیاز در بخش های تملک دارایی سرمایه ای و هزینه ای از محل ردیف های اعتباری مواد ۲۸ و ۲۹ قانون اساسنامه شرکت ملی پست برای توسعه زیرساخت ها و بهبود معیشت پرسنل، توانمند سازی و آموزش پرسنل، تامین رضایت ذینفعان پستی  و همچنین طراحی سرویس های نوین و الکترونیکی پستی در راستای افزایش درآمد خبر داد.
محسنی همچنین خواستار مستند سازی املاک و پیگیری پرونده های حقوقی و وصول مطالبات و مدیریت نقدینگی شد .
وی با اشاره به ضرورت نگهداری و تعمیرات ساختمان ها و تاسیسات به عنوان دارایی های فیزیکی و تجهیزات پستی و فناوری بر پیگیری پایدار نمودن اعتبارات استانی در این راستا تاکید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XhLile