امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

موجان با هدف تأمین غذای سالم برای جامعه‌ ایرانی فعالیت خود را آغاز نموه است

معاون اجرایی صنایع غذایی موجان گفت : خوشبختانه تا ۲ ماه دیگر محصولات صنایع غذایی موجان شامل ؛ گوشت قرمز(گوسفندی و گوساله)، گوشت سفید ، برگر، ناگت ، شیسنیل ، همبرگر، سوییس ، کالباس و غذاهای نیمه آماده شده روانه بازارخواهد شد.

به گزارش فراسو، دکتر هومن دانشورمعاونت اجرایی صنایع غذایی موجان، اظهارداشت : هولدینگ توسعه اقتصادی موجان (تام)، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با تاسیس شرکت مهندسی موجان آغاز نموده و تاکنون ده ها پروژه زیست محیطی را طراحی و اجرا و هدف این مجموعه از ابتدا اشتغال زایی و سازندگی با تکیه بر دانش مهندسین و متخصصان داخلی بوده و در این راستا در طی این سالها در حوزه ‌های مختلف اقتصادی فعالیت داشته است.

وی عنوان داشت : هولدینگ توسعه اقتصادی موجان فعالیت خود را درحوزه صنایع غذایی با تاسیس شرکت صنایع غذایی موجان در سال ۱۳۹۶ و با هدف تأمین غذای سالم برای جامعه‌  ایرانی آغاز وعمده فعالیت این شرکت درزمینه پرورش دام و طیور، تولید محصولات گلخانه ‌ای ، تحت نام تجاری مزرعه موجان بوده است.

دکتردانشورتصریح کرد: صنایع غذایی موجان از ۳ سال پیش به صنایع غذایی کشور وارد شده و تحقق  شعار فائو یعنی از مزرعه تا سفره  را در دستور کار خود قرار داده است

وی ادامه داد : درمزرعه کشت وصنعت موجان ما  سیستم پرورش مرغ گوشتی در قفس را از آلمان وارد کشور کردیم  و امروزهم با افتخار به عنوان مرغداری نمونه و بالاترین ظرفیت استان البرز با همان سیستم پرورش مرغ گوشتی در قفس به تولید و اشتغال آفرینی مشغول هستیم.

معاون اجرایی صنایع غذایی موجان تاکید کرد : مبحث دیگرما در شرکت  صنایع غذایی موجان پرورش گیاهان به صورت ارگانیک  است .

موجان با توجه به سابقه ۳۰ ساله در طراحی و ساخت سیستمهای تصفیه آب های صنعتی دراین مبحث ورود و در یک ششم فضای دیگر کارخانه ها، ظرفیتی ۱۵۰ درصدی را طراحی و پیاده سازی  نموده است.

وی افزود : خوشبختانه تا ۲ ماه دیگر محصولات صنایع غذایی موجان شامل گوشت قرمز(گوسفندی و گوساله)، گوشت سفید ، برگر، ناگت ، شیسنیل ، همبرگر، سوییس ، کالباس  و غذاهای نیمه آماده شده روانه بازار خواهد شد.

دکتردانشوردر پایان سخنان خود گفت : ما با هدف کار آفرینی این کار انجام دادیم وامیدواریم قدم کوچکی در جهت کار آفرینی و ایجاد اشتغال برای کشورمان برداریم و بتوانیم به صنعت و تولید کشورمان خدمتی کرده باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/axpcPV