امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای میهن؛ فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست،  در متن پیام وی آمده است:

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ  هَلْ فِی ذَلِکَ قَسَمٌ لِذِی حِجْرٍ

ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده

بیست و دوم بهمن ماه یادآور تاریخ پرافتخار سرزمین ایران اسلامی، شکوه بی بدیل پیروزی انقلابی اصیل و سرنوشت ساز است؛ روزی که سرآغاز آزادی ملت ایران به برکت خون شهیدان است . شهدا و ایثارگرانی که سند افتخار انقلاب اسلامی هستند .

این ایام فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است.

شهدایی که رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند.

روز گذشته توفیق داشتم تا در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رکاب همکاران عزیزم در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی؛ لباس جدید خدمت به نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی را با اجازه امام شهدا و استعانت از شهدا به تن کنم .

انقلاب بزرگی که آرمان مقدس و پاک شهدا و ملتی است که برای اثبات حقانیت، استقرار آزادی و به دست گرفتن سرنوشت خویش به پا خاست.

انقلابی که با گذشت چهل و سه سال از تولدش، همچنان اصالت، عزت، عظمت و اقتدارش افزون تر گردیده است و بر همه ماست که به عنوان وارثان این گنجینه ارزشمند که آسان به دست نیامده و شرف و ایمانی والا و همتی بلند در آن نهفته است، پاسدار خون شهدا و امام شهدا (ره) بوده و در جهت بالندگی و توسعه بیش از پیش  میهن اسلامی و ترویج ارزش ها و آموزه های مکتب انقلاب بکوشیم. باشد که شرمنده امام و شهدای مان نباشیم.

ضمن پاسداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علی الخصوص شهدای والا مقام پست؛ فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت شریف ایران و کارکنان خدوم و ولایت مدار شرکت ملی پست تبریک عرض می‌نمایم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PKCvsL