امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از پیش قدم بودن بانک مسکن در توسعه استان همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در سی و هشتمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از نگاه توسعه ای و رویکرد مثبت مدیر شعب و کارکنان بانک مسکن استان به دلیل سهم چشم گیر در  میزان تسهیلات پرداختی برای توسعه استان قدردانی کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، در این نشست که با حضور جمعی از فعالین اقتصادی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان برگزار شد، ظاهر پور مجاهد با اشاره به سهم ۶۰ درصدی بانک مسکن از مانده تسهیلات شبکه بانکی در بخش مسکن گفت: مجید امیری مدیری خوش فکر و پرتلاش است و از ابتدای فعالیت خود در استان همدان همواره در توسعه استان و ایجاد رونق با تکیه بر توانمندی مجموعه تحت مدیریت خود پیش قدم بوده است.

وی در ادامه نهضت ملی مسکن را فرصتی مغتنم برای ایجاد رونق اقتصادی در استان عنوان کرد و از شبکه بانکی خواست با تمام توان پای کار باشند تا ۱۰۰ هزار سهمیه‌ای که برای چهار سال در حوزه ساخت و ساز برای استان همدان در نظر گرفته شده است، محقق شود.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی در این جلسه با توجه به گلایه‌مندی که انجمن پیمانکاران از ارائه خدمات برخی بانک‌ها داشتند، بر آمادگی بانک مسکن برای ارائه هرگونه خدمات از قبیل ضمانت‌نامه،گشایش اعتبارات اسنادی ارزی و ریالی تاکید کرد و گفت: بانک مسکن استان همدان با هدف توسعه و آبادانی قریب به دو برابر منابع خود در بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرده است و با توجه به تجربه‌ای که طی سالیان متمادی کسب کرده است، برای تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز آماده و پای کار است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری سازمان‌های مرتبط روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان شتاب بیشتری بگیرد تا در آینده ضمن افزایش رونق اقتصادی، شاهد خانه‌دار شدن جمعیت قابل توجهی از شهروندان همدانی و سایر شهرهای استان باشیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در پایان سخنان خود ضمن تشریح طرح ۸۳ ابراز امیدواری کرد صنایع مرتبط با بخش مسکن با تمرکز منابع خود نزد بانک، به افزایش قدرت تسهیلات‌دهی بانک مسکن کمک کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NLFj6A