امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زارع پور خطاب به کارکنان شرکت پست: “ما همه در وزارت ارتباطات یک خانواده ایم”

وزیر ارتباطات در پست اینستاگرامی خود خطاب به کارکنان پست نوشت: «ما همه در وزارت ارتباطات یک خانواده ایم»

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، عیسی زارع پور شب گذشته ۱۷ بهمن۱۴۰۰  در پست اینستاگرامی خود از حضور در آیین افتتاح سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور نوشت.
متن پست اینستاگرامی وی به شرح زیر است :
«امروز در مسیر هوشمند سازی شرکت ملی پست، یک پروژه مهم ملی به بهره برداری رسید که حاصل کار شبانه روزی ۵ ماهه همکاران عزیزم در شرکت ملی پست و شرکتهای دانش بنیان بود. «مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات» شرکت پست که با خوانش چندوجهی مرسولات پستی امکان تفکیک ۸هزار مرسوله در ساعت و کارسازی ۷۰ میلیون مرسوله را در سال ممکن می‌کند. این مرکز با کمک هوش مصنوعی با مدیریت و تحلیل داده‌ها، گره کور تجزیه دستی مرسولات پستی را باز کرده است. کاهش مدت زمان تجزیه، رهسپاری و توزیع مرسولات، کاهش بی‌ترتیبی‌ها، اشتباهات و آسیب‌دیدگی‌ها، کاهش هزینه‌های جاری و عملیاتی، افزایش سرعت ارسال و کاهش خطای انسانی تنها برخی از مزایای این مرکز هوشمند است.
برای همه همکاران عزیزم در شرکت ملی پست که شبانه‌روز در تکاپو هستند، آرزوی سلامتی و توفیق دارم و عرض می کنم که پیگیر حل مسائل و مشکلات آنان هستم. از جناب آقای دکتر لیائی، مدیرعامل جدید شرکت، خواسته‌ام که برای بهبود وضعیت رفاه و معیشت کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نکند. ما در وزارت ارتباطات یک خانواده‌ایم و همگی برای خدمت به مردم عزیز کشورمان و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنیم.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xmKxD3