امروز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳

تشریح اقدامات پست در نماز جمعه شهرستان کیار

مدیرکل پست استان چهارمحال وبختیاری با حضور در نماز جمعه شهرستان کیار و سخنرانی پیش از خطبه های امام جمعه به تشریح اقدامات پست پرداخت.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سید عبدل درگاهی با جمعی از کارکنان پست در نماز جمعه کیار حضور و ضمن دیدار با حجت الاسلام زمانی امام جمعه شهرستان کیار، پیش از خطبه های نماز جمعه، اقدامات و فعالیتهای پست در ایام شیوع کرونا و تغییر رویکردهای این شبکه را تشریح کرد.
مدیرکل پست استان چهارمحال وبختیاری اظهار داشت: شرکت ملی پست در راستای آسایش و امنیت مردم در دوران بیماری کرونا جهت جلوگیری از ترددهای غیر ضرور و کمک به سلامت همشهریان اقدام به افزایش تعدادفروشگاههای اینترنتی و همچنین رونق بازار مجازی محصولات بومی و محلی در استان ها با راه اندازی سامانه روستا بازار نموده است.
وی با اشاره به افزایش خرید و فروش های اینترنتی در این ایام گفت: خرید آسان و آنلاین محصولات موجب شد بازار خرید و فروش اینترنتی در زمان بیماری کرونا  به سرعت افزایش یابد و با توزیع سریع و با کیفیت مرسولات پستی و همچنین قابلیت رهگیری آنان ، رضایت مردم فراهم گردد.
مدیرکل پست استان چهارمحال و بختیاری، درپایان با اشاره به راه اندازی دومین نمایشگاه مجازی کتاب و دسترسی راحت تمامی شهروندان از دورترین نقاط به این نمایشگاه از آمادگی کامل پست جهت ارائه خدمات با کیفیت و سریع در این زمینه خبرداد.
درگاهی از ناشران خواست تا نسبت به استفاده از کارتن های استاندارد و لفاف بندی مناسب اقدام تا مرسولات بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان برسد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2G5Lpk