امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

تاکید بر انتقال حساب‌های ادارات وزارت راه و شهرسازی به بانک مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان البرز آمادگی کامل  این بانک  را در ارایه خدمات مورد نیاز ادارات، شرکت‌ها، پیمانکاران تابعه وزارت راه و شهرسازی استان اعلام کرد.
به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، جلسه‌ای به پیشنهاد بانک مسکن و به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با حضور همه اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به منظور تمرکز فعالیت‌های بانک و مراودات مالی مجموعه تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه مهدی بلوچی مدیر شعب  بانک مسکن استان البرز با ابلاغ دستور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن بر مبنی بر انتقال حساب‌های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی به بانک مسکن بر پیگیری مستمر موضوع تا حصول نتیجه با تشریح تمامی خدمات و محصولات متنوع بانک مسکن تاکید کرد.
بلوچی همچنین از مدیران عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی درخواست کرد: پیمانکاران طرف قرارداد را جهت افتتاح و یا انتقال حساب‌های خود به بانک مسکن ترغیب کنند.
وی آمادگی کامل این بانک را در ارایه خدمات مورد نیاز ادارات، شرکت‌ها، پیمانکاران تابعه وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد.
طی این مراسم، رضا خالقی مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز ضمن اشاره به دستور وزیرراه و شهرسازی مبنی بر انتقال حساب‌های ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی به بانک مسکن، در جهت کمک به نهضت ملی مسکن خواستار ارایه گزارش از اعضای جلسه شد.
دراین جلسه، مدیران کل راهداری، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بنیاد مسکن، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و رییس سازمان نظام مهندسی استان البرز در خصوص انتقال حساب‌های قابل انتقال به بانک مسکن، به بحث و تبادل نظر پرداختند که نقطه مشترک مباحث در مورد حساب‌های خزانه‌ای بود که مقرر شد مکاتبات و مجوز قانونی را از مراجع زیربط اخذ کرده و سایر حساب‌هایی که در اختیار مدیران کل است به بانک مسکن منتقل و حقوق کارکنان دستگاه‌ها نیز از طریق بانک مسکن پرداخت شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tAJIcC