امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکران پویش “این میز بگذرد” روی سازه های تبلیغاتی تهران

 مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از اکران تبلیغات فرهنگی جدید این سازمان با محوریت خطبه های حضرت علی (ع) خبرداد و گفت: پویش تبلیغات فرهنگی «این میز بگذرد» با نگاهی به فرمایشات امیرالمومنین (ع) درباره وظایف مدیران در قبال مردم و با محوریت مسئولان و مدیران از امروز آغاز شد.

به گزارش فراسو به نقل از سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با اشاره به اینکه این پویش در راستای یادآوری حقوق متقابل مردم و زمامداران به مسولان و مدیران طراحی شده است، ادامه داد: نگاه امیرالمؤمنین علیه السلام به حکومت، نگاهی الهی است؛ نگاهی که با نگاه دنیا مدارانه و قدرت محورانه به حکومت تفاوت اساسی دارد.

وی با بیان اینکه حکومت مورد نظر امام علی (ع) از سه شاخصه مهم دینداری، عدالت و مردمداری برخوردار است که تحقق عینی و عملی این شاخصه ‏ها در جامعه، به وجود زمامداران و کارگزاران صالح و شایسته بستگی دارد، افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور ترویج سیره علوی بین مسولان و مدیرانی که در راس امور است؛ فرازهایی از فرمایشات مولای متقیان را از خطبه ها و نامه های ایشان خطاب به زمامداران آن زمان استخراج و در سطح شهر اکران کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در مجموع ۱۲ طرح و فراز انتخاب شده و روی پرتابل ها و مووینگ ها مقابل وزارتخانه ها، ادارات، سازمان ها و نهادهای دولتی اکران شده است.

بنابر این گزارش، سازمان زیباسازی شهر تهران در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با اجرای پویش های مختلف تلاش دارد سطح فرهنگی شهروندان را ارتقا دهد.

پویش پرچم افتخار به مناسبت دهه مبارک فجر و همچنین پویش پدران و مادران شهدا از مهمترین پویش های این سازمان در سالجاری است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/TGtoGJ