امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

استاندار همدان تأکید کرد: نقش مهم بانک مسکن در اجرای مسکن مهر

استاندار همدان در نشست با مدیر شعب استان همدان ضمن قدردانی از عملکرد بانک مسکن در اجرای مسکن مهر،بر حضور فعال بانک در تحقق نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به نقش مهم بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر اظهار داشت: دولت سیزدهم تاکید ویژه‌ای برای بر ثمر نشستن طرح نهضت ملی مسکن دارد و با توجه به سهمیه ۱۰۰ هزار واحدی استان همدان در طی چهار سال پیش رو، انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های مرتبط در تعامل سازنده با یکدیگر تلاش مجدانه‌ای را برای تحقق این امر در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد : در همین راستا و با توجه به تجربه موفق بانک مسکن در اجرای مسکن مهر استان و با درایتی که از مدیر شعب استان همدان و همکاران‌شان سراغ داریم، معتقدیم بانک مسکن بیش از سایر بانک‌ها در تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن، ایفای نقش خواهد کرد.

استاندار همدان بعد از پایان نشست، به منظور قدردانی از زحمات کارکنان، با حضور در شعبه مرکزی از تمامی بخش‌ها و دوایر بازدید کرد و در خصوص روند ارائه خدمات به شهروندان در حوزه‌های مختلف از جمله اعتبارات و خدمات بانکی با همکاران گفتگو کرد.

مجید امیری نیز طی سخنانی با اظهار خشنودی از حضور استاندار همدان در بانک مسکن گفت: مدیریت شعب استان همدان با تمام توان آماده است تا در راستای تحقق منویات دولت سیزدهم و گوش به فرمان عالی ترین مقام اجرایی در استان، برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح نهضت ملی مسکن و تامین مالی آن اقدام کند.

مدیر شعب استان در ادمه با اشاره به ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر بلاتکلیف در استان اظهار داشت: ورود جنابعالی و معاون امور عمرانی استانداری به این موضوع، می‌تواند کمک شایانی به آزاد سازی سرمایه ملی مسدود شده در این پروژه‌ها و بازگشت آن به چرخه تولید مسکن و رونق بیشتر اقتصاد استان شود.

امیری در پایان از حسن توجه استاندار به کارکنان بانک مسکن قدردانی کرد و گفت: حمایت شما از مجموعه بانک‌ها، موجب دلگرمی همکاران و افزایش انگیزه آن‌ها برای حضور تمام و کمال برای اجرای برنامه‌های ابلاغی دولت خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lu0p6s