امروز شنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شهید لشکر قدس را الگویی جاودانه از شجاعت، رشادت و پایمردی در عین صداقت و مردم‌داری توصیف کرد.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

سردار سرافراز شهید، حاج قاسم سلیمانی همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند؛ طلایه‌دار تربیت‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) و از برترین پویندگان مکتب امام خمینی(ره) و ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بود و هست. کسی که در میان مردم ایران و نیز آزادی‌خواهان و سالکان مکتب مقاومت و ایثار، نماد و الگویی جاودانه از شجاعت،رشادت و پایمردی در عین صداقت و مردم‌داری بود.

حاج قاسم  مرد میدان‌های مبارزه و جهاد بود که با تمام سوابق فرماندهی پرآوازه خود در عرصه دفاع از میهن و اسلام، همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست. فرماندهی که حالا در مقام شهید بیش از پیش مایه ترس دشمنان اسلام و ایران است و حماسه تاریخی تشییع پیکرش، مؤید آن است که شعله‌های تابناک مکتبی که او بنیان ‌گذاشت؛ از هیچ تندبادی گزند نخواهد دید.

اینجانب دومین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همرزمان‌شان را در تقارن با ایام فاطمیه، به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت بزرگ ایران و تمام آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان توفیق استمرار راه و مکتب پرافتخار این شهید عزیز را خواهانم. مکتبی که مطابق گفته‌های حاج قاسم در تمام مرزهای جغرافیایی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسط یافته تا به عنایت خداوند این کشور، کشور امام حسین(ع) باشد و بماند.

میرهاشم موسوی

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DKupLV