امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرونده پروژه های طرح مسکن مهر در استان زنجان بسته شد

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: پرونده پروژه های طرح مسکن مهر در استان زنجان بسته شد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، مهدی جمالوندی مدیریت شعب استان زنجان گفت : از آغاز طرح مسکن مهر در استان زنجان برای احداث ۴۰ هزار و ۴۰۱ واحد مسکونی از سوی بانک مسکن تامین مالی شده که خوشبختانه با تلاش‌های انجام پذیرفته، تمامی واحدها به معرفی شدگان واجد شرایط واگذار و پرونده این طرح به طور کامل بسته شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با عرض تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت : از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر در کشور، این مدیریت نسبت به اعطای تسهیلات از محل خط اعتباری مسکن مهر به مبلغ ۷٫۹۱۱٫۵۶۸ میلیون ریال جهت احداث / خرید ۴۰٫۴۰۱ واحد مسکونی اقدام کرده است.

مهدی جمالوندی افزود : از آمار فوق الذکر تعداد ۳٫۹۷۱ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵٫۰۰۰ نفر جمعیت، ۲۵٫۵۳۸ واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵٫۰۰۰ نفر جمعیت، ۹٫۴۹۵ واحد مسکونی در مسکن روستایی،۱٫۳۷۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری و ۲۷ واحد مسکونی برای خرید مسکن مهر می باشد.

وی تصریح کرد : در زمان ساخت واحدهای مزبور مشکلات عدیده وجود داشت که این مدیریت با برگزاری جلسات منظم کمیته های آسیب شناسی با حضور تمامی اعضا و سازندگان آنها به صورت پروژه به پروژه و پس از تعیین راهکارهای لازم نسبت به پیگیری مصوبات اقدام و موانع را برطرف می کرد.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به همکاری، تعامل و برنامه ریزی بسیار عالی با ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان زنجان، اضافه کرد: این طرح عظیم در نهایت در پایان آبان ماه سالجاری با تلاش جمعی همکاران و پیگیریهای مجدانه به عنوان اولین استان در سطح کشور، فروش اقساطی و تعیین تکلیف تمامی تسهیلات خط اعتباری مسکن مهر شهری و روستایی به اتمام رسید.

مهدی جمالوندی با اشاره به تلاش بی وقفه همکاران این مدیریت در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به ویژه اقشار کم درآمد، ابراز داشت : برای ما کارکنان بانک مسکن مایه افتخار و مباهات است که خدمت گزار اقشار مختلف جامعه بالاخص قشر کم درآمد باشیم و به این خدمت به عنوان یک وظیفه نگاه کرده و بر خود می بالیم.

وی با بیان اهمیت اعتماد همشهریان عزیز زنجانی درحصول موفقیت اجرای طرحهای تکلیفی خاطرنشان کرد : نکته مهمی که در سایه دستیابی به توفیق در طرح مسکن مهر در زنجان وجود دارد این است که عملیات اجرا و پشتیبانی این طرح با حمایت ویژه ای انجام شده و در نهایت با ارزش افزوده قابل توجهی در اختیار مصرف کننده واقعی قرارگرفته است.

جمالوندی در پایان ابراز داشت : با وجود تجربه درخشانی که از طرح مسکن مهر کسب کردیم، در جهت انجام وظیفه انسان دوستانه و خدمت رسانی به همشریان عزیز با تمام توان آماده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان هستیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kr2eBQ