امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

نمایندگان مردم در مجلس حافظ منافع کارگران و مستمری بگیران هستند

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید کاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از اداره کل تامین اجتماعی با بیمه شدگان و مستمری بگیران اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان یک گام بزرگ از جانب سازمان تامین اجتماعی در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران می باشد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید کاظم موسوی، با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حافظ منافع کارگران و مستمری بگیران در خانه ملت هستند افزود: در سال ۹۹ با اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان، رقم پرداختی از ۹ هزار میلیارد به ۱۷ هزار میلیارد در ماه به مستمری بگیران تامین اجتماعی رسیده است.
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت موظف به پرداخت  بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی می باشد در همین راستا دولت به تعهدات خود به سازمان تامین اجتماعی در خصوص اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان عمل نماید تا این سازمان بتواند خدمات شایسته ای را به بازنشستگان، بیمه شدگان و افراد تحت پوشش خود ارائه دهد.
دکتر سید کاظم موسوی با بیان اینکه مجلس از اقدامات سازمان تامین اجتماعی به ذینفعان این سازمان حمایت می کند اظهار داشت: دکتر میر هاشم موسوی، مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی، مدیری انقلابی، ولایی، پاک دست و توانمند می باشد و  برنامه های جامع و کاملی برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و بیمه شدگان دارد مجلس نیز از اقدامات ایشان در راستای ارتقاء خدمات سازمان تامین اجتماعی به جامعه هدف حمایت خواهد کرد.
وی افزود: در استان اردبیل نیز در سایه مدیریت موفق اقدامات خوبی در خدمت به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران انجام شده است و مردم نیز از عملکرد سازمان تامین اجتماعی رضایت دارند.
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در شهرستان توریستی سرعین تقدیر کرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در استان اردبیل جزو مطالبات مردم و نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با تلاش آقای افشین شیرزاده ، مدیرکل تلاشگر استان عملیات اجرای اولین هتل ۵ ستاره این سازمان در شهرستان سرعین آغاز شده است .
وی افزود: با عنایت به اینکه صنایع بزرگ در سطح استان نیست و اکثر مردم منطقه در بخش کشاورزی، دامداری و ساختمان مشغول هستند اختصاص سهمیه بیمه ای به کارگران ساختمانی و کشاورزان در استان اردبیل ضروری می باشد.
افشین شیرزاده ، مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل از حضور حجت الاسلام سید کاظم  موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در اداره کل تامین اجتماعی استان تشکر کرد و گفت: تعامل و ارتباط اداره کل تامین اجتماعی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شرکای اجتماعی در راستای رفع موانع و مشکلات وارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بوده که در سطح خوبی می باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمود و خواستار تداوم همکاری نمایندگان مجلس با سازمان تامین اجتماعی شد و گفت: با همکاری نمایندگان محترم مجلس با سازمان تامین اجتماعی شاهد خدمات مناسبی به ذینفعان سازمان خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VsX7bT