امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای توقیف ۱۸ خودرو در یک بزرگراه تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۸ دستگاه خودروی تقویت شده در بزرگراه همدانی خبر داد که اقدام به دور دور، حرکات مخاطره آمیز و تولید صدای ناهنجار می‌کردند.

به گزارش فراسو، بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی همه خانی گفت: شب گذشته ۱۸ دستگاه خودرویی که اقدام به تقویت سیستم موتور، دستکاری در ارتفاع، صدای ناهنجار، دستکاری در اگزوز، نصب شیشه دودی کرده و در بزرگراه همدانی محدوده پژوهش اقدام به دور دور می‌کردند، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه در طرح مهار پلیس راهور متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی افزود: یکی از پرخطرترین اقداماتی که برخی از رانندگان وسایل نقلیه ممکن است انجام می‌دهند دستکاری در وضعیت ظاهری وسایل نقلیه و یا تقویت موتور خودرو است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دستکاری و خارج کردن وسیله نقلیه از استاندارد کارخانه مصداق بارز تغییر وضعیت خودرو محسوب می‌گردد که برابر قانون خودرو توقیف می‌شود و شب گذشته این ۱۸ خودرو که بزرگراه همدانی اقدام به دور دور و تولید صدای ناهنجار وایجاد اختلال در نظم عبورو مرور و به خطر افتادن امنیت و جان شهروندان می‌کردند توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MqUPlh