روابطعمومی بیمه ایران در “هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی” و “هجدهمین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران”، عنوانهای روابطعمومی برتر در دو بخش” ارتباطات رسانهای” و” روابط عمومی بحران ” را از آن خود کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در بخش معرفی برترینها، روابط عمومی بیمه ایران با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای علمی و تخصصی صورت گرفته به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت وکمیت مناسب فعالیتها موفق به دریافت دو لوح سپاس در بخشهای “ارتباطات رسانهای” و “روابط عمومی بحران” گردید.
براساس این گزارش، هفدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “روابط عمومی پساکرونا، تغییرات، الزامات و پیامدها” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین “نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا” و “ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی” در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد.
گفتنی است؛ هجدهمین “جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران” به عنوان یکی از بخشهای مهم این رویداد، روابط عمومیهای برتر در فعالیتهای ارتباطات الکترونیکی و مجازی، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی، ارتباطات رسانهای، ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی کسب و کار، برنامه ریزی ارتباطی، مطالعات ارتباطی و افکار عمومی و مدیریت بحران را معرفی کرد.
همچنین در قالب این جشنواره، مدیران ارشد ارتباط گستر، و روابط عمومیهای برتر در موضوعات مذکور و در دو سطح استانی و ملی معرفی گردیده و شش نشان ویژه به شش روابط عمومی برتر کشور اهدا گردید.
مسولین روابط عمومی مراکز استان بیمه ایران به صورت آنلاین از طریق ارتباط مجازی از نشستهای علمی این رویداد بهره مند شدند.