امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر مدیرکل دفتر فنی، امورعمرانی و حمل و نقل استانداری بوشهر از کارکنان بانک مسکن

سید محمود دستغیبی مدیر کل دفتر فنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر  در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر از همکاری همیشگی و مستمر کارکنان بانک مسکن تقدیر کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، در دیداری که مرتضی دهداری‌زاده، مدیر بانک مسکن شعب استان بوشهر به همراه معاونین خود از سید محمود دستغیبی، مدیر کل دفتر فنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر در محل کار وی بعمل آوردند در خصوص موضوعات مختلف بانکی و عمرانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این دیدار دهداری‌زاده با اشاره به این که بانک مسکن بانکی دولتی می‌باشد و مکلف به اجرای دستورات دولت است گفت: در طرح مسکن مهر ، بانک مسکن پیشرو بود، همچنان که در طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت ملی مسکن نیز همراه و بازویی قوی در کنار دولت به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی افزود: بانک مسکن همچنین در بخش پرداخت تسهیلات به سیل زدگان، زلزله‌زدگان و سایر آسیب دیدگان حوادث قهری همیشه پیش قدم بوده و هست.

دهداری‌زاده با اشاره به این که تداوم این فعالیت‌ها نیاز به تقویت و حمایت از طرف مسؤولین استانی می‌باشد گفت: در حال حاضر و با فعال شدن طرح نهضت ملی مسکن نیاز به حمایت بیش از پیش مسؤولین در بخش تجهیز منابع جهت به تعادل رسیدن نسبت منابع به مصارف بانک مشهود و ضروری می‌باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر با ارائه پیشنهادات و راهکارهایی به مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر افزود: بانک مسکن خدمت به مردم را فرصتی برای خود می‌داند و در جهت جلب رضایت هم استانی‌ها و در نهایت رضایت خداوند مهربان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه مهدی عالی حسینی معاون مدیریت استان گفت: پیمانکاران طرح‌های عمرانی و همچنین دستگاه‌های متولی باید جهت تسریع در امور با ما همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم به راحتی در جهت تحقق طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنیم.

در همین دیدار، زاهدی دیگر معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان گفت: در طرح مسکن مهر و مسؤولیتی که به عهده بانک گذاشته شده بود، به خوبی عمل کردیم ولی از فرصت‌های بوجود آمده در بخش‌های تجهیز منابع و صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی بهره کافی نبردیم. حال با توجه به تجربه کسب شده از قبل می‌بایست در طرح نهضت ملی مسکن با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با دستگاه‌های متولی این نقیصه را جبران کنیم.

در انتهای این جلسه، سید محمود دستغیبی، مدیر کل دفتر فنی، امورعمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر ضمن تقدیر و تشکر ویژه به جهت همکاری همیشگی و مستمر کارکنان بانک مسکن استان گفت: شک نداریم که بدون تعامل کار سخت می‌شود.

وی آمادگی خود را جهت همکاری هرچه بیشتر با بانک مسکن اعلام کرد و افزود: شعب بانک مسکن نیز باید قدرت ریسک‌پذیری خود را بالاتر برده و با بهبود مستمر عملکرد خود و ایجاد مشوق‌هایی جهت رضایت مشتریان و پیمانکاران، موفق به جذب آنان شوند.

در این جلسه پرونده‌های مسکن مهر مشکل‌دار باقی مانده مورد بررسی قرار گرفت و جهت تعیین تکلیف آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/k985Su