امروز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳

تقدیر فرمانده سپاه همدان از کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی آتیه

با اهدا لوح تقدیر فرمانده سپاه استان همدان به ریاست بیمارستان و مدیریت بیمارستان آتیه با اذعان به ارزش کار عظیم پرسنل درمانی در دوره طولانی مبارزه با کرونا و تحمل مشقات فراوان توسط این قشر شریف از عملکرد و کارنامه سازمان تامین اجتماعی در امر درمان بیماران کرونایی استان قدردانی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در حضور دکترعروتی موفق مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان، سردار فرجی از فرماندهان سپاه انصارالحسین همدان و جانشین فرمانده قرار گاه زیستی استانداری همدان از زحمات کادر پرتلاش و فداکار درمان تامین اجتماعی استان به ویژه بیمارستان آتیه تقدیر کرد.
در این دیدار سردار فرجی ضمن اهدا لوح تقدیر فرمانده سپاه استان همدان به ریاست بیمارستان و مدیریت بیمارستان آتیه با اذعان به ارزش کار عظیم پرسنل درمانی در دوره طولانی مبارزه با کرونا و تحمل مشقات فراوان توسط این قشر شریف ازعملکرد و کارنامه سازمان تامین اجتماعی در امر درمان بیماران کرونایی استان قدردانی کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان در این دیدار با ارئه گزارش مختصری از عملکرد مجموعه مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان به ویژه خدمات ارائه شده به مردم شریف استان در بیمارستان های دکتر غرضی ملایر و آتیه همدان، از تجلی جلوه های ایثار نیروهای کادر درمان به صورت داوطلبانه در بخش های کرونا به عنوان قله های زرین کارنامه همکاران درمانی در این دوران نام برد.
در پایان این دیدار سردار فرجی و همراهان، در معیت مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان و مسئولین بیمارستان از نزدیک با پرستاران و پرسنل کادر درمان در  تعدادی از بخش های بستری دیدار کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EdyQLq