امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم نامه دو جانبه بانک مسکن و شرکت نفت ستاره خلیج فارس

بانک مسکن و شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص  توسعه سطح همکاری‌های متقابل در زمینه‌های اعتباری و ارائه انواع خدمات بانکی تفاهمنامه امضا کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای «علی کمالی»، مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان و «محمدعلی دادور»، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس رسید، مقرر شد سطح همکاری‌های متقابل در زمینه‌های اعتباری و ارائه انواع خدمات بانکی توسعه یابد.

علی کمالی مدیر در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در شرکت نفت ستاره خلیج فارس با حضور «اسکندری»، معاون مالی شرکت نفت ستاره و مدیران روابط عمومی دو طرف برگزار شد با اشاره به این نکته که شرکت نفت ستاره خلیج فارس یکی از مشتریان مهم و استراتژیک بانک مسکن است ، تاکید کرد : بانک مسکن تمایل دارد همچنان به عنوان بانک مورد اعتماد این مجموعه صنعتی و اقتصادی بزرگ، به همکاری‌های خود با شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه دهد.
مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین در این مراسم گفت: این پالایشگاه میعانات گازی به عنوان شاخص‌ترین صنعت فعال در صنایع غرب استان با اتکا به توان نیروهای متخصص و مهندسین ماهر داخلی توانسته است علاوه بر ایفای نقش عظیم خود در صادرات انواع میعانات گازی، با تمرکز منابع مالی خود در بانک‌های استان، الگوی خوبی برای سایر صنایع فعال در استان باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که شکل‌گیری این دست تفاهم‌نامه‌ها توان بانک‌های استان هرمزگان را بالا ببرد و به توسعه انواع خدمات و تسهیلات بانکی مورد نیاز اکثر صنایع خرد استان کمک کند.

کمالی در ادامه ، تعهد شرکت نفت ستاره خلیج فارس به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان با احداث بیمارستان ۲۶۴ تخت خوابی در شهر بندرعباس را قابل تحسین دانست و گفت : مدیریت شعب بانک مسکن استان هرمزگان نیز همواره سعی داشته علاوه بر ایفای شایسته نقش اصلی خود که کمک به تامین مالی مسکن اقشار مختلف جامعه می‌باشد به تکالیفی که برای خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ترسیم کرده است به نحو شایسته‌ای عمل کند.

کمالی در پایان گفت : بانک مسکن در تعامل با شرکت نفت ستاره خلیج فارس که از مشتریان ارزنده بانک مسکن می‌باشد آمادگی دارد نهایت همکاری در اجابت درخواست‌های خدمات بانکی و اعتباری این مجموعه ضمن رعایت مقررات و دستور العمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

در همین مراسم، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تقدیر از همکاری خوب بانک مسکن در ارائه خدمات ضمانت نامه‌ای گفت : این مجموعه همچنان تمایل دارد به همکاری‌های خود با بانک مسکن ادامه دهد و امروز با امضای این تفاهم نامه مسیر همکاری‌های دوجانبه نظام‌مند و سازمان یافته می‌شود که امید است با اجرای مفاد این تفاهم‌نامه شاهد ادامه همکاری‌ها در سطوح بالاتری باشیم.

محمدعلی دادور در ادامه افزود : شرکت نفت ستاره خلیج فارس با تکیه بر دانش و تجربه نیروهای متخصص داخلی و استفاده از فناوری نوین جهانی ایجاد شد تا با تولید روزانه ۴۷ میلیون لیتر بنزین به خودکفایی در تولید بنزین در کشور برسیم و نقش مهمی در تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل نیروهای جوان و مستعد این مرز و بوم را ایفا کنیم.

در ادامه جلسه نیز مدیران دو مجموعه در خصوص جزئیات تفاهم نامه مذکور با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kliA9Z