امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دومین “کارسوق تجارت الکترونیک” به میزبانی پست استان آذربایجان شرقی

دومین کارسوق تجارت الکترونیک با همکاری شرکت ستاک و میزبانی پست استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، دومین کارسوق تجارت الکترونیک با همکاری پست استان آذربایجان شرقی و همکاری شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک از شرکت های شتابدهنده و دانش بنیان در تبریز و با حضور مدیران کل شبکه پستی کشور برگزار شد.
پس از برگزاری موفق اولین کارسوق تجارت الکترونیک به میزبانی پست استان اصفهان، دومین کارسوق تجارت الکترونیک در دو محور با عناوین تحول دیجیتال با نگاه به کسب و کارهای پستی و دیجیتال مارکتینگ توسط مهندس حسن اطاعت از مدیران ارشد شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک که درحوزه شتابدهی و توانمندسازی کسب و کارها در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند، تدریس شد.
محمدرضا قادری رئیس مرکز نوآوری پست، پیش از این در گفتگویی هدف از برگزاری کارسوق های تجارت الکترونیک را آشنایی مدیران و کارکنان با مفاهیم جدید تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ خواند.
توسعه کسب و کارهای پستی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و آمادگی جهت برگزاری دوره ها برای سایر کسب و کارها توسط شرکت ملی پست با کمک تیم های همکار از دیگر مزایای برگزاری این کارسوق ها است که عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به آن اشاره کرده بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/uD7LBN