امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

بانک ایران زمین وام ۱۰۰میلیون تومانی می‌دهد

در طرح تسهیلاتی انتخاب مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با افتتاح حساب به مبلغ حداقل ۵ میلیون تومان، تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش فراسو، بانک ایران زمین با هدف توجه به نیازهای مختلف مشتریان برای دریافت تسهیلات اقدام به ارائه طرح تسهیلاتی انتخاب از یک دیماه ۱۴۰۰ و به مدت یکسال، کرده است.

در طرح تسهیلاتی انتخاب همانطور که از نامش نیز مشخص است، مشتریان بانک ایران زمین قادر به انتخاب نوع و شکل تسهیلات بسته به نیازی که دارند، بوده و نحوه پرداخت اقساط نیز در پنل شخصی هر مشتری مشخص می‌شود.

در طرح تسهیلاتی انتخاب مشتریان می توانند با افتتاح حساب به مبلغ حداقل ۵ میلیون تومان، تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات به انتخاب خودشان دریافت کنند. همچنین در این طرح امکان واریز و برداشت برای مبلغی که جهت افتتاح حساب واریز شده بود، وجود دارد.

این گزارش می‌افزاید، در طرح تسهیلاتی جدید بانک ایران زمین، مشتریان می‌توانند دریافت و نرخ سود سالیانه را از ۱۰ تا ۱۸ درصد به دلخواه خود انتخاب کنند.

در ادامه به چند سوال رایج در طرح‌های تسهیلاتی پاسخ می‌دهیم:

پس از افتتاح حساب چقدر طول می‌کشد تا تسهیلات دریافت شود؟ حداقل مدت رسوب سپرده کوتاه مدت در این طرح۳ماه است که محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح صورت می‌گیرد. حداکثر مدت استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات نیز ۲ ماه است.

شرایط وثیقه چیست؟ اخذ وثایق لازم برای اعطای این تسهیلات نیز طبق دستورالعمل، مقررات و سیاستهای اعتباری بانک ایران زمین است که در زمان افتتاح حساب به مشتری اعلام می‌شود.

محاسبه‌گر سود و اقساط تسهلات به چه معناست؟محاسبه‌گر تسهیلات صرفا برای دسترسی مشتریان بهت مشاهده و برآورد میزان تسهیلات دریافتی در قبال میانگین ایجاد شده طی مدت زمان مشخص است. محاسبه‌گر براساس انتخاب مشتری بوده . در زمان پرداخت تسهیلات مجددا می‌باید میزان تسهیلات پرداختی توسط محاسبه‌گر نهایی که در اختیار شعب بانک ایران زمیبن است به مشتری اعلام شود.

گفتنی است، مشتریان بانک ایرران زمین می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت این بانک به نشانی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Z21WtA