امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش ۲۰ درصدی ضریب اشغال تخت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان مرکزی

مدیردرمان تامین اجتماعی استان مرکزی از افزایش ۲۰ درصدی ضریب اشغال تخت در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر روح اله سهرابی با اعلام این خبر اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) اراک، بیمارستان شهید چمران ساوه و تامین اجتماعی شازند بعنوان بیمارستان های ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی با ۳۳۱ تخت فعال به بیمه شدگان و شهروندان ارائه خدمت می کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: تعداد اعمال جراحی انجام شده در بیمارستان های تامین اجتماعی طی این مدت افزایش حدود ۲۵ درصدی داشته است.
دکتر سهرابی خاطرنشان کرد: بیمارستان های تامین اجتماعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا با استفاده حداکثری از ظرفیت ها، خدمات درمانی را بدون وقفه به بیماران Covid19 و سایر بیماران ارایه کرده اند و در این مدت بیش از ۸۰۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان مرکزی بستری شده اند و خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.
وی افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی با دارا بودن بهترین امکانات، تجهیزات پزشکی، هتلینگ و کارکنان متعهد و متخصص همواره و در تمامی شرایط آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/A2Tnnr