امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری

بانک سرمایه با صدور اطلاعیه ای از عملیات ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در اول بهمن ماه و اختلال سه ساعته در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک این بانک خبر داد.

به گزارش فراسو، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز جمعه مورخ اول بهمن ماه تا ساعت ۳ صبح همان روز، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.

گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YQNUIM