امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارائه خدمات به کادر درمان از افتخارات بانک مسکن است

مدیر شعب بانک مسکن استان یزد ضمن قدردانی از خدمات حوزه سلامت استان به ویژه در مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: تعامل، همکاری و ارائه خدمات به کارکنان خدوم جامعه دانشگاهی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یکی از افتخارات بانک مسکن است.
به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، محمد غفوریان در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی یزد گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شد تا ایثار کادر درمان و علوم پزشکی بیش از پیش برای آحاد جامعه نمایان شود. بانک مسکن نیز ارائه خدمات به این قشر را از وظایف خود می‌داند.

محمد غفوریان در ادامه بانک مسکن را مستحکم‌ترین بانک و دارای بالاترین کفایت سرمایه در شبکه بانکی خواند و گفت: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات و تامین مالی پروژه‌های عظیم مسکن دولتی از قبیل طرح مسکن مهر ، اقدام ملی و همچنین طرح نهضت ملی مسکن که همچنان ادامه دارد، مهمترین رسالت خود را تامین مسکن اقشار مختلف جامعه می‌داند.

مدیرشعب بانک مسکن استان یزد در ادامه اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه‌ای در حوزه مسکن، برحسب وظیفه اصلی و ذاتی خود، تکریم کادر درمان و ارائه خدمات بانکی به آنان را برای خود افتخار دانسته و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات قابل پرداخت به تعاونی‌های مسکن کارکنان ادارات و سازمان‌ها افزود: بانک مسکن آمادگی ارائه مشاوره به شرکت‌های تعاونی مسکن ادارات و سازمان‌ها را دارد تا بهترین نتیجه از خدمات قابل ارائه در حوزه تسهیلات مسکن حاصل شود.

مدیرشعب استان یزد با اشاره به آمادگی بانک در ارائه انواع خدمات فراتر از حوزه تخصصی خود مانند بخش خدمات، صنعت و تجارت، اظهار داشت: بانک مسکن در تلاش است ارائه خدمات بانکی به کارکنان عزیز و سخت کوش در حوزه سلامت را به حداکثر رسانده و با سیاست‌های راهبردی و بهره‌گیری از تمامی امکانات موجود در جهت تأمین نیازهای این عزیزان گام بردارد و این مهم را یکی از افتخارات مهم خود می‌داند.

“دکتر عمیدالدین خطیبی” رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید صدوقی استان یزد نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری، مساعدت و اعلام آمادگی بانک مسکن جهت پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، گفت: دانشگاه نیز آمادگی دارد با انعقاد تفاهم‌نامه از خدمات بانک بزرگ و مردمی مسکن بهره‌مند شود.

وی تقویت و احیای شرکت تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی را یکی از برنامه‌های مهم و ضروری دانشگاه برشمرد و افزود: مسلما اطلاع از شیوه‌های متنوع تسهیلاتی بانک و استفاده از خدمات مشاوره‌ای بانک مسکن موجب برنامه‌ریزی متناسب با شرایط تعاونی و بهره‌مندی بیشتر برای اعضا خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pB7rf2