امروز شنبه، ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

برگزاری کارسوق های “تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال”

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از برگزاری «کارسوق های تجارت الکترونیک و بازایابی دیجیتال» خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمدرضا قادری با بیان خبر فوق گفت: «در سرویس شتابدهی شرکت ملی پست برنامه ای تحت عنوان کارسوق تجارت الکترونیک با پست اجرایی شده است که در این برنامه پنج استان داوطلب و تیم هایی را برای آموزش دوره های تجارت الکترونیک و دیجتال مارکتینگ معرفی کرده اند.»
وی ادامه داد: «این کارسوق ها در مراکز نوآوری پست به صورت آنلاین برگزار و مدیران کل کشور در آن حضور پیدا می کنند.»
رئیس مرکز نوآوری پست با بیان این که اولین دوره از کارسوق تجارت الکترونیک توسط مرکز نوآوری پست اصفهان برگزار شد اظهارداشت: «بازخوردهای خوبی از اجرای این برنامه دریافت کردیم.»
قادری هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی مدیران و کارکنان با مفاهیم جدید تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ برشمرد و افزود: «با اجرای این طرح به واسطه پتانسیل های ایجاد شده و آشنایی با مباحث مدیران و کارشناسان بهتر می توانند مشتریان را راهنمایی کنند.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، توسعه کسب و کار پستی مبتنی بر دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک و آمادگی جهت برگزاری دوره ها برای سایر کسب و کارها توسط شرکت ملی پست با کمک همین تیم ها را از دیگر مزایای برگزاری این کارسوق ها خواند.
وی در خصوص برگزاری دوره برای کسب و کارها توسط پست اضافه کرد: « کسب و کارها با شرکت در این دوره ها با مفاهیم و طریقه همکاری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک با پست آشنا می شوند و می توانند سایر شرکت ها را با این امر آشنا سازند که با استفاده از خدمات پست چطور خودشان را دیجیتالی کنند. به این ترتیب هم طیف مشتری جذب می شود و هم به توسعه اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک در کشور کمک و هم بازار پست گسترده تر می گردد.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Q2d2iu