امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

هم اندیشی مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی با مدیر کل بنیاد مسکن استان

خلیل ایمانی بخشایش مدیرشعب بانک مسکن استان آذربایجان غربی با حضور در محل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  در خصوص افزایش مراودات مالی و تمرکز فعالیت های بانکی با مدیر کل بنیاد مسکن استان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، پیرو دستور محمود شایان مدیرعامل بانک مبنی بر تمرکز فعالیت های بانکی مجموعه تابعه وزارت راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و… به منظور ارتقای شاخص های مالی و عملکردی بانک در حوزه تجهیز منابع و توسعه کارمزد محور و همچنین توانمند سازی بانک در انجام بهینه رسالت و ماموریت محوله دولت سیزدهم تحت عنوان “طرح نهضت ملی مسکن” جلسه ای با حضور مدیر شعب بانک مسکن استان و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد.

در این جلسه محمود بدلی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکراز سالها همراهی بانک مسکن استان درگذر از روزهای سخت و بحرانها از قبیل حضور در مناطق زلزله زده ،بهسازی و مقاوم سازی روستایی و سایر مناطق بحران زده ، ابراز داشتند توفیق خدمت صادقانه به محرومترین نیازمندان در سایه همکاری این دو نهاد خدمتگذار حاصل گردیده است.

وی اظهار داشت: در پروژه طرح مسکن مهر ، بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار خانوار عمل می کرد که توانست به کمک تسهیلات بانک مسکن به عنوان تنها بانک عامل تعداد ۱۱ هزارو سی و هفت واحد با استاندارد بالا احداث و تحویل نیازمندان کند.

در ادامه خلیل ایمانی بخشایش مدیر شعب استان آذربایجان غربی قدردانی بنیاد مسکن استان از بانک مسکن را ارج نهاده و بیان داشت: این امر موجب مباهات همکاران ما در بانک مسکن بوده و مسوولیت اجتماعی ما را افزایش می دهد.

وی اظهار داشت بانک مسکن همانند گذشته با تمام امکانات و توان خود در خدمت طرح های دولت خدمتگذار برای تسریع در اجرای پروژه های مختلف عمرانی علی الخصوص طرح اقدام ملی مسکن می باشد و در کنار آن انتظار می رود بنیاد مسکن نیز منابع خود را در بانک مسکن متمرکز و پیمانکاران همکار با این نهاد را جهت استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی های بانک مسکن از جمله ضمانت نامه تشویق و راهنمایی کند.

در پایان این نشت مقرر شد کار گروهی بین دو سازمان ایجاد و با برگزاری جلسات هفتگی، همکاری های فی ما بین را برای رفع مشکلات و تسریع در پیشبرد اهداف مشترک گسترش دهد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0JQKOi