امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

نقش آفرینی بانک توسعه تعاون برای کاهش مشکلات واحدهای صنعتی بوشهر

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر با اشاره به گسترش حمایت های این بانک از صنعتگران استان طی ۸ ماه گذشته گفت: بانک توسعه تعاون با هدف کاهش مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در استان بوشهر گام های مهم و موثری برداشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر ، سید مجتبی حسینی مدیر شعب استان با مهم دانستن نقش بانک‌ها در توسعه و رونق اقتصادی استانها ، بر نقش بی‌بدیل بانک توسعه تعاون به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی بنگاه های اقتصادی فعال استانی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۵۰۳ میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و معدن در راستای حمایت و حل مشکلات بیش از ۱۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی توسط این بانک در شهرهای مختلف استان بوشهر پرداخت شده ، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه سال گذشته و امسال، در سیاست های حمایتی خود مسائل و محدودیت‌های تولیدکنندگان را به صورت ویژه مد نظر قرار داده و با بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های بانک توسعه تعاون توانستیم در راستای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی استان قدم های تاثیرگذاری را برداریم.

حسینی ادامه داد: در همین راستا با برگزاری نشست های مشترک با صاحبان مشاغل نسبت به شناسایی نیازهای آنان اقدام کرده و تلاش می کنیم با حمایت از آنها بهترین نتایج ممکن را در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از روند تولید در استان بوشهر رقم بزنیم.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر حمایت مالی از واحدهای تولیدی استانی را یکی از وظایف ذاتی این بانک‌ عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم باید تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات مالی این واحدها و کمک به بهبود وضعیت اشتغالزایی دراستان به‌کار بگیریم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JyOdRc