امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

رونمایی از نشان، لوگو و ماکت ساختمان جدید پست بانک ایران

همزمان با آغاز بیست و ششمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، امروز سی‌ام آذرماه ۱۴۰۰ طی مراسمی با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک از نشان و لوگو جدید و ماکت ساختمان در دست احداث بانک رونمایی به عمل آمد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری در آیین رونمایی از نشان و لوگو جدید بانک اظهار داشت:  این مهم پس از انجام مراحل قانونی طراحی و ثبت آن، همزمان در سطح بانک مورد بهره‌برداری مقتضی قرار خواهد گرفت.

رونمایی از ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌های پست بانک ایران

خبر دیگری به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران حاکی است که امروز همچنین طی مراسمی با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک، از ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها رونمایی شد.

بنابر این گزارش، دکتر شیری در این مراسم اظهار داشت: با توجه به ماموریت‌های بانک، نیاز جدی به نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌ها احساس می‌شد و شرایط کنونی بانک، عبور از زیان‌دهی و سودآوری پیاپی این فرصت را فراهم کرد تا ناوگان حمل و نقل بانک در سراسر کشور تجدید و نوسازی شود.
وی تصریح کرد: این اقدام مهم همچنین در راستای تجهیز ناوگان پولرسانی مدیریت شعب پست بانک استان‌ها، جهت خدمت‌رسانی امن و سریع در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی در سطح کشور صورت گرفته است.
گفتنی است: ناوگان حمل و نقل مدیریت شعب استان‌های پست بانک ایران، مجهز به تعداد ۴۲ دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس، وانت کاپرا و پژو پارس شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Jt85jd