امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

رونمایی از اولین پلت فرم خودرو ملی تعاون در زنجان/ بانک توسعه تعاون اعلام حمایت کرد

مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان با حضور در محل نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات یدکی ، از غرفه شرکت تعاونی چکاد صنعت فلاح بازدید کرد .

به گزارش فراسو، کردستانی با حضور در غرفه شرکت تعاونی چکاد صنعت با علی یکه فلاح موسس و مالک هلدینگ چکاد و رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی چکاد صنعت فلاح دیدار و گفت و گو کرد .

وی با تبریک رونمایی اولین پلت فرم خودرو ملی تعاون به یکه فلاح ، حضور یک شرکت تعاونی به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تعاون در جمع صنایع خودرو ساز و قطعات یدکی نمایشگاه بین المللی کاسپین را موجب مباهات و مسرّت دانست و بر حمایت همه جانبه بانک توسعه تعاون از بخش تعاون با ارائه انواع خدمات بانکی تأکید کرد .

یکه فلاح نیز گفت : خصوصی سازی تنها راه برون رفت صنعت خودرو از بحران است اما متأسفانه موانع زیادی جلوی خصوصی سازی در صنعت خودرو سازی کشور را گرفته است .

وی گفت : شرکت تعاونی چکاد صنعت فلاح از تمامی قطعه سازان خورویی فعال در کشور دعوت می کند تا در پروژه تولید خودروی ملی روی پلتفرم تعاون فعالیت کنند . وی افزود : پلتفرم تعاون به نحوی طراحی شده است که مطابق با زیرساخت قطعه سازان باشد . گروه چکاد بدنه ساز بوده و قادر به تولید بدنه انواع خودرو با استاندارد روز دنیاست .

گفتنی است اشتغال بسیار بالا در طول بیش از دو دهه حضور در صنایع شمال غرب ایران و استان زنجان ، انتخاب به عنوان تعاونی تولیدی برتر ملی در سال ۱۳۹۹ ، انتخاب به عنوان تعاونی تولیدی برتر استان زنجان در طی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ ، سازنده کرید B در این خودرو و سایپا و دارنده گواهینامه ISO IATF 16949 از جمله افتخارات گروه صنعتی چکاد صنعت است

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BnPD4P