امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار سیستان و بلوچستان :عملکرد بانک توسعه تعاون استان قابل تقدیر است

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان به اتفاق هیا ت همراه از طرح های اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری که با مشارکت بانک توسعه تعاون استان در حال اجرا و بهره برداری است بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح ها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش فراسو، در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح مجتمع تفریحی، پذیرایی و گردشگری «هامین خاش» و طرح واحد فرآوری و بسته بندی خرمای رطب «طلای لاشار» ضمن بررسی آخرین وضعیت طرح های موصوف، عملکرد بانک توسعه تعاون استان سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال را برجسته و قابل تقدیر عنوان کرد.
طرح مجتمع تفریحی، پذیرایی و گردشگری هامین خاش واقع در روستای اسماعیل آباد شهرستان خاش با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۶ نفر به صورت مستقیم و طرح واحد فرآوری و بسته بندی خرمای رطب طلای لاشار واقع در روستای پیپ شهر لاشار با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۱ نفر بصورت مستقیم، با مشارکت بانک توسعه تعاون در حال اجرا و بهره برداری است.
همچنین در حاشیه این بازدیدها استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تماس تلفنی با محترم مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان از مجموعه زحمات کارکنان بانک توسعه تعاون تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1y0kwZ