امروز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زاهدی وفا اقتصاددان و دارای تئوری در حوزه اشتغال است

یک کارشناس اقتصادی گفت: زاهدی وفا وزیر پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقتصاددان و صاحب‌نظر در حوزه اشتغال و اقتصاددانش بنیان است.

به گزارش فراسو، «مجید کریمی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره معرفی محمدهادی زاهدی وفا به مجلس شورای اسلامی به‌عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: رشد درون‌زا برای فناوری جدید برای انباشت سرمایه و فناوری جدید موضوعی است که ایشان بدان پرداخته است و تعدادی از مقاله‌های ایشان در مجله‌های علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور به چاپ رسیده است.

وی افزود: زاهدی وفا دارای دیدگاه، برنامه و اهل فکر است، چشم‌اندازی از اقتصاد و آینده کشور دارد.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقتصاددان و استاد دانشگاه است، گفت: وی به مبانی اقتصادی واقف است.

کریمی ادامه داد: وی یکی از بهترین اساتید دانشگاه در حوزه اقتصاد است و سخت‌ترین کتاب‌ها و تکست‌های اقتصادی را به زبانی ساده برای دانشجویان و علم‌آموزان بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه زاهدی وفا دغدغه واقعی اقتصاد اسلامی دارند، بیان کرد: او وقتی رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) بود، یکی از محورهایی که دنبال می‌کرد اقتصاد اسلامی بود.

این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد: زاهدی وفا به‌صورت هم‌زمان معاون سیاست‌گذاری وزارت اقتصاد در دولت نهم بود همچنین یکی از گزینه‌های وزارت اقتصاد در دولت دهم بود که بنا به دلایلی از گزینه‌های اصلی کنار گذاشته شدند.

کارشناس اقتصادی تأکید کرد: وی اهل تدبیر و کار با جوانان است، به‌قدری از افراد شناخت حاصل می‌کند تا بداند چه‌کارهایی را به چه اشخاصی بسپارد.

وی با اهتمام بر اینکه زاهدی وفا اهل معامله‌گری و لابی‌گری نیست، گفت: برایش فرقی نمی‌کند در چه سمتی قرار بگیرد؛ بلکه در هر کاری که ورود کرده، به نحو احسن به مسئولیتش عمل کرده است.

کریمی افزود: وی اهل معامله نیست و کاری که تشخیص دهد به مسائل اقتصادی کشور کمک می‌کند را انجام می‌دهد، ضمن اینکه کارهای زیادی در زمینه اقتصاد اسلامی انجام داده‌اند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kujIuB