امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استقبال چشمگیر از غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۳

سفیر ایران در مادرید با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر نمایشگاه و رویداهای گردشگری در سه سال گذشته، تصریح کرد: میزان استقبال عمومی و تخصصی از غرفه ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۳ خیلی بیشتر از سال‌های اخیر بود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، حسن قشقاوی سفیر ایران در مادرید در بازدید از غرفه ایران در چهل و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری FITUR که ۲۸ دی تا ۲ بهمن ۱۴۰۱ در مادرید اسپانیا برگزار شد، گفت: پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه فیتور با شرکت بسیار فعال دست اندرکاران صنعت گردشگری ایران برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور ایران در فیتور ۲۰۲۳ خیلی بهتر، پررنگ‌تر و قدرتمندتر از سال‌های قبل بود، اظهار داشت: در دوره ای که کرونا را پشت سر گذاشته‌ایم، می‌توان گفت میزان استقبال عمومی و تخصصی در این دوره خیلی بیشتر از سال‌های اخیر بود.

قشقاوی ادامه داد: جایگاه و محل قراگیری غرفه ایران نسبت به دوره های پیشین در جایگاه بهتری قرار گرفته بود، همین موضوع موجب شد، حضور گردشگران، علاقه مندان، مدیران آژانس های خارجی و مردم اسپانیا خیلی بیشتر از قبل باشد.

سفیر ایران در مادرید درباره طراحی پاویون ایران در نمایشگاه FITUR ۲۰۲۳ گفت: غرفه به میزان قابل توجهی شکیل‌تر، زیباتر و بهتر از سال های قبل طراحی شده و نماد و هویت ایرانی اسلامی روشنی در آن به چشم می خورد.

وی با اشاره به ذهنیت اسپانیایی‌ها و اروپایی‌ها نسبت به تمدن ایران، خاطرنشان کرد: گروهی از مردم دنیا ذهنیت تمدن دیرینه‌ای از فرهنگ و تاریخ کشورمان دارند، بنابراین دیدن نمادهای پرسپولیس و دیگر نمادهای به نمایش گذاشته شده در این رویداد جهانی در غرفه ایران، برای بازدیدکنندگان جذابیت‌های مختلفی دارد که می‌تواند در بهبود نگرش آنان و اصلاح تصویر به نمایش گذاشته شده از کشورمان، تاثیر گذار باشد.

قشقاوی تصریح کرد: به جرأت می‌توانم بگویم امسال از هر لحاظ وضعیت فعالیت و حضور ما در نمایشگاه فیتور خیلی بهتر و بیشتر از دوره‌های پیشین بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/iIwB6e