امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون فرماندار تهران: تهران گردشگرپذیر می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: تهران در حال تبدیل از یک شهر مسافر فرست به شهری گردشگرپذیر است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سعید بشیری گفت: خلاقیت‌ها و پویایی‌های بسیارخوبی در فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد گردشگری شهرداری تهران شاهد هستیم که می‌تواند در گردشگری پایتخت بسیار اثربخش باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران شهرداری تهران، تصریح‌کرد: اثربخشی برنامه های ستاد گردشگری تهران را امسال در ایام نوروز در افزایش تعداد مراجعان به ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی نوروزی و همچنین افزایش تعداد تماس‌ها با مرکز مشاوره تلفنی ستاد گردشگری شهرداری تهران، شاهد هستیم.

تهران گردشگرپذیر می‌شود

گردشگری‌پذیری تهران یک اصل مدیریتی

بشیری با بیان این که تهران در حال تبدیل از یک شهر مسافرفرست به شهری گردشگرپذیر است، گفت: این تغییر نقش شهرداری را در حوزه گردشگری چند برابر خواهد کرد و به طور قطع همکاری‌های شهرداری با ادارات و سازمان‌ها مرتبط، می‌تواند موجب هم‌افزایی در این زمینه ‌شود.

بشیری اظهارداشت: در تهران اماکن تاریخی و گردشگری داریم که ناشناخته هستند و براین اساس در حوزه گردشگری نیاز به اطلاع رسانی جامعی داریم؛ شهرداری تهران می‌تواند با تمام توان خود در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت کرده و نقش خوبی در این زمینه ایفا کند تا از این طریق گردشگری‌پذیری، در تهران به یک اصل تبدیل شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/esQLQA