امروز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری در مسیر سیلاب استان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران در بازدید میدانی از محل حادثه امام‌زاده داود (ع) گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام از ورود به مناطق گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

به گزارش فراسو،  پرهام‌جانفشان در بازدید میدانی از محل حادثه سیلاب در منطقه امام‌زاده داود (ع) و با ابراز تسلیت و  همدردی با خانواده جانباختگان گفت: تا اعلام شرایط جوی آرام با همکاری فرمانداری‌های استان تهران از ورود به جاذبه‌های گردشگری که در مسیر سیلاب قرار دارند جلوگیری می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران افزود: در حال حاضر تلاش دستگاه‌های اجرایی استان همکاری با ستاد مدیرت بحران و دستگاه‌های امدادی است، اما از معاونت میراث‌فرهنگی استان خواسته شده است با تشکیل یک گروه کارشناسی کار مشاوره به تیم‌های آوربرداری در بنای تاریخی امام‌زاده انجام شود.

جانفشان عنوان کرد: بعد از پایان لایروبی به سرعت کار بررسی بخش‌های آسیب دیده از سیل توسط کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی استان انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه -ششم مرداد ۱۴۰۱- در پی باراش شدید در تهران و رانش زمین، سیل در منطقه امامزاده داود (ع) در شمال پایتخت جاری شد و حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف برجای گذاشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/e7OYKN