امروز جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارزیابی عملکرد اداره امورشعب بانک ملی استان خراسان رضوی

جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب بانک ملی ایران استان خراسان رضوی با حضور قائم مقام مدیر عامل ،اعضای هیات مدیره، دیگر مدیران ارشد بانک و روسای شعب این اداره امور شعب برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه  ابوالفضل نجار زاده  قائم مقام مدیر عامل  بانک ، با اشاره به ناترازی بانک از همکاران خواست استراتژی خود را در راستای رفع ناترازی موجود پایه گذاری کرده و با تلاش و همت مضاعف در راستای رفع آن اقدام کنند .

نجارزاده با اشاره به مشکلات معیشتی همکاران بیان داشت این موضوع از سوی مدیران ارشد بانک با جدیت در حال پیگیری  است و از همکاران خواست تا به بهترین نحو ممکن به مشتریان خدمت رسانی کنند .

حسن مونسان ، عضو هیات مدیره بانک ، با بیان این مطلب که با برنامه ریزی هدفمند و هوشمندانه می توان به اهداف رسید از همکاران خواست تمامی تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بکار ببرند .

وی توجه به خواسته های به جا و درست مشتری را عامل مهمی در موفقیت شعب دانسته و گفت: بدون تلاش و همدلی رسیدن به اهداف غیرممکن خواهد بود .

مونسان با بیان این مطلب که کارکنان بانک ملی ایران ، افراد خدوم و خدمتگزاری هستند که در تمامی شرایط دست از خدمت رسانی نکشیده اند ، توجه به مشکلات این قشر زحمتکش را از مهمترین وظایف مدیران دانست .

صمد عزیز نژاد دیگر عضو هیات مدیره  در این جلسه از روسای شعب خواست تا شرایط و اهداف شعب را برای همکاران تبیین نموده و با همفکری و هم افزایی در راستای رسیدن به اهداف حرکت کنند.

وی همچنین توجه به خواسته های همکاران را از وظایف مهم بدنه مدیریت بانک دانسته و به همکاران این اطمینان را دادند که این مهم در حال پیگیری است .

محمد نجف زاده معاونت شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از همکاران خواست تا با شتاب و قدرت بیشتری در راستای رسیدن به اهداف قدم بردارند .

نجف زاده در ادامه سخنان خود افرود: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد ایران انتظارات از بانک ها بالا است و در خصوص بانک ملی ایران ، به عنوان بازوی اقتصادی دولت این انتظارات دوچندان است .

وی با بیان این مطلب که استان خراسان رضوی و بویژه شهر مشهد بدلیل وجود مضجع شریف امام رضا (ع) و حضور دائمی عاشقان و دلدادگان این امام رئوف ، قطب گردشگری مذهبی در کشور است؛ به همکاران توصیه کرد تا با برنامه ریزی هدفمند در راستای جذب منابع اتباع سایر کشورها اقدام نمایند و در راستای ارتقای جایگاه بانک ملی ایران ، از هیچ کوششی فروگذار نکنند .

معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشو همچنین از همکاران خواست با مشارکت حداکثری در راستای طرح همت ملی تلاش کنند  چرا که استان خراسان رضوی جایگاه ویژه ای در بانک ملی ایران دارد .

در ادامه این جلسه فرهاد معقول معاون منابع انسانی ، توجه به موضوع سرمایه انسانی را امری مهم دانسته و بیان کرد:  مشکلات مختلف در این خصوص از مدت ها قبل احصا شده و مدیران ارشد بانک در حال برنامه ریزی به منظور رفع آن می باشند .

وی با اشاره به موضوع کسر کادر در شعب گفت: از چندین روش مختلف درصدد جذب نیرو هستیم تا ضمن جبران کسر کادر بتوانیم فضای رشد و ارتقای مناسبی را برای همکاران مهیا نماییم .

علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات بانک نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به تعدد سامانه ها و زمان بر بودن آنها اعلام داشت: در حال برنامه ریزی برای تجمیع سامانه ها هستیم که این فرآیند در مرحله نهایی خود می باشد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

علیرضا ماهیار توجه به تحولات در بانکداری و پیشرو بودن در عصر دیجیتال را از عوامل مهم  پیشرفت سازمان ها دانست و بیان کرد: بانک ملی ایران در حال گذر از این دوران است و قطعا آینده روشنی پیش روی بانک خواهد بود .

وی  همچنین به منظور توسعه خدمت رسانی به مشتریان از همکاران خواست تا نیازهای مشتریان در خصوص خدمات نوین بانکداری را احصا و گزارش کنند .

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم حمید صفایی نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان  گفت:  همکاران اداره امور با تلاش و همدلی در راستای اهداف بانک قدم بر می دارند و مصمم هستند تا با تلاشی مضاعف به این اهداف برسند .

در پایان این جلسه پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد  و همکاران مشکلات شعب در بخش های مختلف را بیان کردند .

شایان ذکر است همزمان با حضور مدیران ارشد بانک و با حضور قائم مقام مدیر عامل ، عضو هیات مدیره ، مدیر امور حراست ، رئیس اداره کل روابط عمومی و رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی از شعب سپاد ، بلوار خیام شمالی ، شهید هاشمی نژاد ، بلوار هاشمیه و هم چنین صندوق امانت شعبه بلوار سجاد مشهد بازدید به عمل آمد و طی آن معاونت شعب و بازاریابی منطقه دو کشور از زحمات همکاران تقدیر کرد .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cpDgkv