امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

وزیر اقتصاد: با تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان یارانه‌دار وجود دارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مردم با تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان یارانه‌دار را دارند، از عدم گران شدن نان در سالجاری خبر داد.

به گزارش فراسو، سید احسان خاندوزی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به درخواست اعضای اتاق بازرگانی مبنی بر تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی شرکت‌ها گفت: نامه درخواست اتاق یک روز مانده به پایان مهلت قانونی ارسال شد و متاسفانه از آنجایی که اتاق برای این خواسته خود دیر اقدام کرد، زمان بررسی وجود نداشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، نامه درخواست اتاق فاقد استدلالی بود که در نهایت به چه دلیلی اجرای حکم به تعویق بیفتد. اما از این لحاظ که این امر می‌تواند در صورت‌های مالی اثرگذار باشد و برای اصلاح صورت‌های مالی، موافق با تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی هستم و جزییات آن باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وزیر اقتصاد درباره خواسته بخش خصوصی مبنی بر در نظر گرفتن کارت نان تصریح کرد: به هیچ وجه کارت نان نداریم بنابراین این مورد بلاموضوع است. مردم با تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان یارانه‌دار را دارند.

به گفته خاندوزی، در مبارزه با فساد در بخش گندم به دنبال این بودیم که کمترین آسیب متوجه این بخش شود، تا امسال قیمت نان افزایش پیدا نکند .

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YsRFLn