امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

تمدید مهلت شرکت در قرعه‌کشی بزرگ بروزرسانی اپلیکیشن همراه من تا ۳۱ شهریور

 نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در تمام استورهای معتبر منتشر شد و کاربران می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه با نصب این نسخه در قرعه کشی هزار بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شرکت کنند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، به تازگی جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه من منتشر و به منظور استفاده کاربران در استورهای معتبر و همچنین صفحه رسمی اپلیکیشن همراه من به نشانی https://mymci.app قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند تا ۳۱ شهریور با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من در قرعه کشی هزار بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شرکت کنند.

همچنین کاربرانی که تا کنون اپلیکیشن همراه من را نصب نکرده اند نیز می‌توانند با نصب نسخه جدید این اپلیکیشن علاوه بر دریافت ۱۰ گیگابایت اینترنت (ویژه نصب اولی‌ها و برای استفاده در داخل کشور)، در قرعه کشی فوق شرکت کنند.

لازم به ذکر است قرعه کشی هزار بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی و ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی در تاریخ ۱۶ مهرماه بین تمام افرادی که نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را نصب کرده‌اند برگزار می‌شود و برندگان از طریق وبسایت رسمی همراه اول معرفی خواهند شد.

دارندگان سیم کارت‌های همراه اول می‌توانند برای نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من و شرکت در قرعه کشی فوق از طریق استورهای معتبر اقدام کرده و یا جهت نصب مستقیم این اپلیکیشن از طریق لینک https://mymci.app اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YLgiJC