به منظور تکریم و تامین رضایتمندی مشتریان، در دومین برنامه از تعامل با مشتریان، عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا در گفت و گوی تلفنی پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی خواهد بود.
به گزارش فراسو به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در راستای تحقق اصل مشتریمداری مبنی بر تعامل سازنده و ارتباط مستقیم با مشتریان ارجمند، مهدی رزمی عضو هیاتمدیره و معاون اعتبارات و بینالملل این بانک با حضور در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک پاسخگوی مشتریان در حوزه خدمات بانکی به ویژه حوزه اعتبارت و تسهیلات است.
مشتریان بانک سینا روز سهشنبه ۲۹ شهریورماه جاری از ساعت ۱۱ الی ۱۲ میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ سوالات و موضوعات خود را مطرح کنند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XV4867