امروز پنج شنبه، ۹ فروردین ۱۴۰۳

امارات متحده شرکت‌های آمریکایی را جذب می‌کند

رئیس شورای بازرگانی آمریکا و امارات متحده عربی اعلام کرد: امارات یک مقصد سرمایه گذاری و یک مرکز تجاری جهانی است که شرکت‌های آمریکایی را جذب می‌کند.

به گزارش فراسو به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام) / دنی اسبرایت، رئیس شورای تجاری ایالات متحده و امارات متحده عربی، بر استحکام و دوام روابط اقتصادی بین امارات متحده عربی و ایالات متحده آمریکا تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تشدید کار و همکاری دو کشور دوست در مرحله بعدی به گسترش و توسعه حجم مبادلات تجاری و همچنین افزایش حجم سرمایه گذاری‌های متقابل کمک می‌کند.

دنی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری «وام» امارات افزود: حجم تجارت دوجانبه بین امارات و ایالات متحده آمریکا طی یک سال گذشته به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده بهبودی از پیامد‌های ناشی از آن است. همه‌گیری کووید-۱۹، در حالی که تراز تجمعی دارایی‌های سرمایه‌گذاری امارات در آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۰ به حدود ۶۵ میلیارد دلار رسیده است که بیش از ۳۳ میلیارد دلار آن سرمایه‌گذاری مستقیم است، با اشاره به اینکه با گسترش فرصت‌ها و تقویت روابط برای سرمایه گذاری‌های بزرگتر، افزایش قابل توجهی در حجم سرمایه گذاری‌ها و مبادلات تجاری خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XRQ0yP