امروز پنج شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمداز عملکرد بانک توسعه تعاون

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با هدف همکاری دوجانبه با سرپرست مدیریت شعب استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد، در این دیدار مهدی منتظری گفت: تلاش در کاهش مسائل و مشکلات نیازمندان و مددجویان از اولویت های مسئولیت اجتماعی این بانک به شمار می آید.

وی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون در راستای مسئولیت های اجتماعی قدم های زیادی برداشته است،افزود: کارکنان این مدیریت با همبستگی و حس همدردی در حمایت از اقشار ضعیف و نیازمندان همواره پیش قدم بوده اند.

منتظری با اشاره به همکاری های گذشته میان دو مجموعه گفت : بانک توسعه تعاون از ابتدا حمایت های ویژه ای از مددجویان کمیته امداد داشته و تسهیلات قرض الحسنه خود اشتغالی و مشاغل خانگی زیادی به این مدد جویان پرداخت کرده است.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان ، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی را از دغدغه های این بانک عنوان کرد .

وی افزود: از این پس نیز با تمام توان برای توانمندسازی، ایجاد فرصت های شغلی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک به خصوص برای مددجویان کمیته امداد تلاش خواهیم کرد.

قباد مبشری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان هم در این دیدار گفت: عملکرد و حمایت های بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قابل تقدیراست. وی بانک توسعه تعاون را جزو بانک های پیشرو درزمینه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک به اشتغال جامعه هدف این نهاد برشمرد و تصریح کرد: مددجویان بسیاری با استفاده از تسهیلات بانک توسعه تعاون به اشتغال رسیده و اینک به درآمد و حاصل دسترنج خود متکی هستند که این امر یقینا خیر و برکت و خوش نامی را برای بانک توسعه تعاون به همراه خواهد داشت.

گفتنی است بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا آذرماه سال جاری به مددجویان معرفی شده ازسوی کمیته امداد امام خمینی استان ۳۱۰ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۰۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XFEYJy