امروز جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کامیون هم ارزان تر از بازار در بورس کالا معامله شد

امروز در معاملات تالار خودرو بورس کالا ۵۰ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ (متعلق به سیباموتور) و ۱۰۵ دستگاه کامیونت FORCE (متعلق به بهمن دیزل) عرضه شد که در پایان معاملات همه آن ها با قیمت های بین ۲۲۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان ارزان تر از بازار آزاد معامله شد.

به گزارش فراسو به نقل از کالاخبر، امروز در معاملات خودرو در بورس کالا ۵۰ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ (متعلق به سیباموتور) و ۱۰۵ دستگاه کامیونت FORCE (متعلق به بهمن دیزل) عرضه شد.

معامله کامیون کشنده در بورس کالا، ۲۳۰ میلیون تومان ارزان تر از بازار

امروز ۵۰ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ (متعلق به سیباموتور) با قیمت ۴ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان به فروش رفت که با احتساب ۹ درصد مالیات به اضافه ۱۰ میلیون تومان هزینه های جانبی، قیمت تمام شده این خودرو به ۴.۳۷۰ میلیارد تومان می رسد.

نگاهی به آگهی های فروش این خودروی سنگین در بازار نشان می دهد که این خودرو با نرخ حدودی ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد که به این ترتیب مصرف کنندگان موفق به خرید این خودرو ۲۳۰میلیون تومان ارزان تر از بازار شدند.

تحویل خودروی کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ درب انبار کارخانه و روز ۱۴ اسفند امسال است.

کامیونت بهمن دیزل هم ۲۲۰ میلیون تومان ارزان تر از بازار معامله شد

هر دستگاه کامیونت FORCE (متعلق به بهمن دیزل) امروز در بورس کالا با متوسط قیمت ۱.۳۸۰ میلیارد تومان به فروش رسید که با احتساب مالیات و هزینه های جانبی، قیمت تمام شده این خودرو به ۱.۵۱۰میلیارد تومان می رسد که نسبت به قیمت حدودی بازار ۱.۷۳میلیارد تومان، ۲۲۰ میلیون تومان پایین‌تر است.

▪️تحویل کامیونت FORCE درب انبار کارخانه و روز ۱۴ اسفند امسال است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WTah4Z