امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

میز خدمت در زنجان برپا شد؛ مدیران بانک مسکن رو در رو با مردم

مدیران و مسوولان بانک مسکن در قالب برنامه میز خدمت بی‌واسطه به مطالبات مشتریان زنجانی این بانک رسیدگی کردند.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، سیدمهدی میرکاظم نژاد معاون مدیر شعب استان، غلامرضا کاظمی مسوول امور اعتباری و مسوول ارتباطات و بازاریابی در مصلای شهر زنجان به درخواست‌ها و مشکلات مردمی رسیدگی کردند.

این دیدار چهره به چهره مردم با مسوولین دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور بهبود، تسریع روند رسیدگی به شکایات، مطالبات مردم و اهتمام برای برطرف ساختن موانع و همچنین تثبیت اعتماد مردم به دولت مردمی و افزایش رضایت عمومی برگزار شد.

برگزاری این ارتباط مردمی با هماهنگی دفتر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان برنامه‌ریزی و از طریق وب‌گاه اینترنتی رسمی شورای سیاست‌گذاری امام‌جمعه، استانداری، فرمانداری و پایگاه‌های نماز جمعه و رسانه گروهی در سطح شهر به همشهریان اطلاع‌رسانی شده بود.

میز خدمت با حضور پرشور و مراجعه بی‌واسطه اقشار مختلف مردم صورت گرفت که با فضایی دوستانه و صمیمانه همراه شد.

در پایان این دیدار معاون مدیر شعب استان دستورات لازم را برای برطرف کردن موانع و مشکلات مشتریان زنجانی بانک مسکن صادر کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/OhBZ5R